Managed Mobility & Security

Inloggen op de VSDM-portal, vragen over MobileIron, verzoeken voor Lookout of wilt u een incident melden? Lees hier hoe het werkt.

Support desk

Vodafone heeft een eigen Support desk voor Managed Mobility en Security. Hier kunt u terecht met vragen, verzoeken en incidenten over VSDM/Airwatch, MobileIron, Good/BlackBerry, EMS, Acronis, Wandera en Lookout.

Een speciale portal

Op onze Support omgeving kunt u tickets aanmaken over alles dat met Managed Mobility en Security te maken heeft. Voor VSDM en MobileIron vindt u zelfs direct antwoorden op veel vragen.

Support voor Managed Mobility & Security | Support | Vodafone

Geïnteresseerd in Vodafone Secure Device Manager?

Bekijk de mogelijkheden

Uitbreiden, verlengen of opzeggen?

Managed Mobility & Security-producten en extra licenties bestelt u via uw accountmanager of servicemanager. Een e-mail sturen of bellen kan natuurlijk ook. Wij geven dan aan welke oplossing het beste bij u past. Ook als u wilt verlengen, opzeggen, of andere vragen heeft, kunt u een e-mail sturen of bellen. Als u al een ticket heeft, kunnen we u sneller helpen.

  • Ma t/m vr 8.30 - 17:30 uur

Vragen over VSDM Basic?