Created with Sketch.Created with Sketch.

Managed Mobility & Security

Inloggen op de VSDM-portal, vragen over MobileIron, verzoeken voor Lookout of wilt u een incident melden? Lees hier hoe het werkt.


Support desk

Vodafone heeft een eigen Support desk voor Managed Mobility en Security. Hier kunt u terecht met vragen, verzoeken en incidenten over VSDM/Airwatch, MobileIron, Good/BlackBerry, EMS, Acronis. Wandera en Lookout.

Support Portal

Op onze Support omgeving kunt u tickets aanmaken over alles dat met Managed Mobility en Security te maken heeft. Voor VSDM en MobileIron vindt u zelfs direct antwoorden op veel vragen.

Uitbreiden, verlengen, opzeggen of andere vragen?

Managed Mobility & Security-producten en extra licenties bestelt u via uw accountmanager of servicemanager. Een e-mail sturen of bellen kan natuurlijk ook. Wij geven dan aan welke oplossing het beste bij u past.

Ook als u wilt verlengen, opzeggen, of andere vragen heeft, kunt u een e-mail sturen of bellen. Als u al een ticket heeft, kunnen we u sneller helpen.

Bel naar 085-003 61 88
  • Ma t/m vr 08.30 - 17.30 uur

Vragen over VSDM Basic?

Zo werkt VSDM Basic

VSDM aanschaffen?

Bekijk de mogelijkheden