Vodafone Thuis verhuizen


Ga je verhuizen?

Verhuizen bij Vodafone Thuis is kosteloos. Als je gaat verhuizen, streven we ernaar Vodafone Thuis gewoon met je mee te verhuizen. Geef je verhuizing minimaal vier weken van te voren aan ons door. Samen met jou gaan we kijken naar de mogelijkheden op je nieuwe adres.


Beschikbaarheid op je nieuwe adres

Wat ons betreft kom je niet zonder Vodafone Thuis te zitten, maar je nieuwe Vodafone Thuis aansluiting is afhankelijk van de beschikbaarheid op je nieuwe adres.
Wil je nu al weten wat er beschikbaar is op je nieuwe adres? Doe dan onze postcodecheck.

Check beschikbaarheid op nieuwe adres

Van glasvezel naar glasvezel

Verhuis je van het ene glasvezeladres, naar het andere, dan kunnen wij je verhuizing verwerken met een minimale doorlooptijd van vier weken.

Bij een verhuizing van glasvezel naar glasvezel of van Standaard internet (DSL) naar Standaard internet (DSL), ga je een nieuw jaarcontract aan.

Van glasvezel naar Standaard internet (DSL)

Indien je verhuist van een glasvezeladres naar een adres waar geen glasvezel beschikbaar is, kun je kiezen voor ons Standaard internet (DSL). Voor je nieuwe (V)DSL abonnement krijg je een nieuw modem toegestuurd en een retourdoos voor het oude glasvezelmodem.
Als dit niet je voorkeur heeft, wordt je contract vanzelfsprekend ontbonden. Je moet ons dan wel een verhuisbewijs sturen.

Als je je abonnement wijzigt naar Standaard internet (DSL) ga je een nieuw jaarcontract aan.

Van Standaard internet (DSL) naar glasvezel

Glasvezel internet is het internet van de toekomst. Het is supersnel, zelfs wel tot 2,5 keer sneller dan een kabelinternet verbinding. Had je eerst Standaard internet (DSL) van Vodafone Thuis en is er nu glasvezel internet leverbaar? Dan kun je overstappen.

Als je je abonnement wijzigt naar glasvezel ga je een nieuw jaarcontract aan.

Er is geen glasvezel of Standaard internet (DSL) leverbaar

Op veel adressen in Nederland is nog geen glasvezel netwerk aangelegd. Daarnaast is niet overal snel (V)DSL internet leverbaar. Bij Vodafone Thuis gebruiken we hiervoor een minimaal aantal Mbps, zodat we je TV in HD-kwaliteit kunnen bieden. Indien beiden niet op je nieuwe adres aanwezig zijn, kun je je contract opzeggen. Hiervoor hebben we dan je verhuisbewijs nodig.


Advies bij verhuizen

De klantenservice helpt je graag bij je verhuizing. Neem contact met ons op voor advies.

Bel onze klantenservice: 0800-0092 (gratis)

Help ons met het verbeteren van onze support pagina's. Via onze rode Feedback knop aan de rechterkant kun je precies doorgeven wat je wel of niet goed vindt aan deze pagina. Is het duidelijk of mis je informatie? Wij gaan met je feedback aan de slag om onze website nóg beter te maken. Omdat we daar heel druk mee zijn krijg je geen persoonlijke reactie.

Alvast bedankt!

Kom je er niet uit? Stel je vraag aan Vodafone Thuis

De chat wordt geladen

Een momentje geduld alsjeblieft.

Regel zelf je zaken via het keuzemenu of spreek direct met een medewerker.

0800-0092 (gratis)

De telefonische klantenservice is gesloten

Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten,
maar we zijn wel 24/7 bereikbaar via het Forum en Facebook.

Openingstijden voor algemene vragen

Je kunt op dit moment niet bellen voor algemene vragen

Maandag t/m vrijdag 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 8:00 - 18:00 uur
Zondag gesloten

Openingstijden voor storingsvragen

 

Maandag t/m vrijdag 6:00 - 0:00 uur
Zaterdag 6:00 - 0:00 uur
Zon- en feestdagen 9:00 - 18:00

Shop

Of zoek je antwoord op ons Forum