De belangrijkste punten op een rij:
Alle mobiele en vaste zakelijke nummers blijven gewoon bij Vodafone
Voor vragen over Vodafone producten en diensten bel je met de Vodafone klantenservice of je Zakelijke Accountmanager
Er verandert niets aan je rekening
Als er nieuws is over Vodafone en Ziggo, hoor je dat meteen van ons
Ook interessant om te weten...
Nee, je nummer blijft gewoon bij Vodafone. Of je nu prepaid belt, een persoonlijk abonnement hebt of een zakelijke klant bent met vaste en mobiele nummers.
Je rekening krijg je ook nog steeds van ons en opwaarderen blijft hetzelfde.
In Vodafone winkels kun je nu ook terecht voor Ziggo producten, en andersom. Online bestel je nog gewoon via Ziggo.nl of Vodafone.nl.
Niet blij dat wij gaan samenwerken? Dat vinden we natuurlijk jammer. Omdat de voorwaarden van je abonnement hetzelfde blijven, kun je niet per direct opzeggen. Als je contract is afgelopen, is de opzegtermijn 1 maand.
Jazeker! Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En als je klant bij Vodafone én Ziggo bent (of wordt), hebben we non-stop gratis extra's voor je in petto!
Nee, voor vragen over je Ziggo producten bel je met de klantenservice van Ziggo, zoals je dat gewend bent.
Heb je vragen over je Vodafone abonnement of prepaid, dan bel je gewoon naar 1200.
Niet genoeg voor je?
Wil je meer weten over ons bedrijf en onze geschiedenis? Op Over VodafoneZiggo vind je achtergrondinformatie over onze samenwerking en laten we de geschiedenis van Vodafone en Ziggo zien. Je leest er wat onze visie en ambitie is en kunt er ons organogram bekijken.
Naar Over VodafoneZiggo