📅 20/05/2025
🕒 13:30 - 18:00
📍 EYE Filmmuseum Amsterdam
🎯 Grootzakelijk
Tech4Business
Hét inspiratie- en netwerkevenement voor uw digitale transformatie.
Bezoek The Customer Experience Edition
Tech4Business keert terug op 20 mei 2025! Tijdens deze editie staat de toekomst van Customer Experience (CX) en klantcontactdiensten centraal.
In een tijd waarin klantbeleving het verschil maakt, leert u op dit event hoe slimme technologieën zoals AI, automatisering en omnichannel-oplossingen uw klanttevredenheid kunnen verhogen. Ontdek hoe deze innovaties leiden tot efficiëntere processen en langdurige klantloyaliteit. Laat u inspireren door praktijkcases en ontmoet pioniers, innovators en andere leiders uit de branche.
Dit event is speciaal bedoeld voor organisaties in de grootzakelijke markt die hun klantbeleving naar een hoger niveau willen tillen.
Thema's:
Seamless interactions
Hoe creëert u moeiteloos klantcontact en versterkt u loyaliteit?
Enriched experiences
Vergroot efficiëntie en onderscheid uw merk met slimme technologie.
Ontdek het programma
Opening Tech4Business, door Kim Leenders & Jelmer Letterie
The X Factor of Customer Centricity, door Nancy Rademaker
Koffiebreak
Break-out sessies ronde 1:
Sam Fuller van Content Guru (ENG); Sander Rothuijsen van Anywhere365 (NL); Cindy Jansen van hollandsnieuwe (NL); Kees Kerkvliet van TOTE-M (NL)
Wissel
Break-out sessies ronde 2:
Sam Fuller van Content Guru (ENG); Sander Rothuijsen van Anywhere365 (NL); Cindy Jansen van hollandsnieuwe (NL); Kees Kerkvliet van TOTE-M (NL)
Netwerkborrel
Wilt u dit inspirerende programma niet missen?
Meld u dan nu nog aan.
Maak kennis met de keynote spreker
Nancy Rademaker
AI en big data transformeren de manier waarop we zakendoen en creëren een nieuw tijdperk van klantverwachtingen. Nancy Rademaker onderzoekt hoe bedrijven voorop kunnen blijven door de klantbeleving opnieuw te definiëren en waarom de medewerkerbeleving het geheime ingrediënt is voor echte klantgerichtheid.
Wilt u deze inspirerende keynote niet missen? Meld u dan vandaag nog aan voor Tech4Business.
Verken de breakout-sessies
Spreker:
Sander Rothuijsen - Benelux Sales Director, AnywhereNow (NL)
Sessie:
"De transformatieve kracht van AI in contactcenters"
Tijdens deze break-outsessie deelt Sander Rothuijsen van AnywhereNow inzichten over wat klantbeleving drijft. Hoewel menselijk contact belangrijk blijft, zal AI op termijn een grotere rol spelen. Onze communicatie verandert snel: over leeftijden, culturen, kanalen en sectoren heen. AI helpt organisaties dit tempo bij te houden én te versnellen.
Spreker:
Kees Kerkvliet - Managing Director, TOTE-M (NL)
Sessie:
"Customer Journey Mapping: luister niet altijd naar je klant!"
Iedere zichzelf respecterende organisatie is tegenwoordig wel bezig met klantbeleving en Customer Journey mapping. Maar hoe creëert u nu een onderscheidende klantbeleving? In deze workshop neemt Kees Kerkvliet u aan de hand van zijn jarenlange ervaring mee in hoe u de klantreis in kaart brengt en de juiste keuzes maakt. Tipje van de sluier…niet altijd naar de klant luisteren!
Spreker:
Cindy Jansen - Product Owner Care, hollandsnieuwe (NL)
Ontdek hoe hollandsnieuwe werkt aan een best-in-class klantcontactcentrum die het klanten zo eenvoudig mogelijk maakt.
Spreker:
Sam Fuller - Customer Success Director, Content Guru (ENG)
Ontdek in deze engelstalige sessie hoe AI nu al wordt ingezet om de afhandeltijd drastisch te verkorten en de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.
Herbeleef de vorige editie
Bent u benieuwd wat u kunt verwachten van Tech4Business? Bekijk de aftermovie van de voorgaande editie:
Dit is de kracht van Tech4Business
TRENDS
Inspiratie door nieuwe marktinzichten en tech trends uit meerdere industrieën
KENNISSESSIES
Ontdek meer over o.a. AI, automatisering van klantcontact en de ideale klantreis.
NETWERKEN
Nieuwe en waardevolle community van peers binnen en buiten de techsector
EXPERTS
Adviesgesprekken met onze technologische experts over digitaal transformeren
Nooit een event missen?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van nieuws rondom onze events en meer.
Deel dit artikel