Direct naar inhoud

📅 20/05/2025

🕒 13:30 - 18:00

📍 EYE Filmmuseum Amsterdam

🎯 Grootzakelijk

Tech4Business

Hét inspiratie- en netwerkevenement voor uw digitale transformatie.

Bezoek The Customer Experience Edition

Tech4Business keert terug op 20 mei 2025! Tijdens deze editie staat de toekomst van Customer Experience (CX) en klantcontactdiensten centraal. 

In een tijd waarin klantbeleving het verschil maakt, leert u op dit event hoe slimme technologieën zoals AI, automatisering en omnichannel-oplossingen uw klanttevredenheid kunnen verhogen. Ontdek hoe deze innovaties leiden tot efficiëntere processen en langdurige klantloyaliteit. Laat u inspireren door praktijkcases en ontmoet pioniers, innovators en andere leiders uit de branche.

Dit event is speciaal bedoeld voor organisaties in de grootzakelijke markt die hun klantbeleving naar een hoger niveau willen tillen.

Thema's:

Seamless interactions
Hoe creëert u moeiteloos klantcontact en versterkt u loyaliteit?

Enriched experiences
Vergroot efficiëntie en onderscheid uw merk met slimme technologie.

Ontdek het programma

13:30u – 13:45u:

Opening Tech4Business, door Kim Leenders & Jelmer Letterie

13:45u – 15:00u:

The X Factor of Customer Centricity, door Nancy Rademaker

15:00u – 15:30u:

Koffiebreak

15:30u – 16:10u:

Break-out sessies ronde 1:

Sam Fuller van Content Guru (ENG); Sander Rothuijsen van Anywhere365 (NL); Cindy Jansen van hollandsnieuwe (NL); Kees Kerkvliet van TOTE-M (NL)

16:10u – 16:20u:

Wissel

16:20u – 17:00u:

Break-out sessies ronde 2:

Sam Fuller van Content Guru (ENG); Sander Rothuijsen van Anywhere365 (NL); Cindy Jansen van hollandsnieuwe (NL); Kees Kerkvliet van TOTE-M (NL)

17:00u – 18:00u:

Netwerkborrel

Wilt u dit inspirerende programma niet missen?
Meld u dan nu nog aan.

Maak kennis met de keynote spreker

Een foto van Tony Bosma, keynotespreker op het Tech4Business event

Nancy Rademaker

AI en big data transformeren de manier waarop we zakendoen en creëren een nieuw tijdperk van klantverwachtingen. Nancy Rademaker onderzoekt hoe bedrijven voorop kunnen blijven door de klantbeleving opnieuw te definiëren en waarom de medewerkerbeleving het geheime ingrediënt is voor echte klantgerichtheid.

Wilt u deze inspirerende keynote niet missen? Meld u dan vandaag nog aan voor Tech4Business.

Verken de breakout-sessies

Een foto van Martijn Spitters, spreker op het Tech4Business event

Spreker:
Sander Rothuijsen - Benelux Sales Director, AnywhereNow (NL
)

Sessie:
"De transformatieve kracht van AI in contactcenters"

Tijdens deze break-outsessie deelt Sander Rothuijsen van AnywhereNow inzichten over wat klantbeleving drijft. Hoewel menselijk contact belangrijk blijft, zal AI op termijn een grotere rol spelen. Onze communicatie verandert snel: over leeftijden, culturen, kanalen en sectoren heen. AI helpt organisaties dit tempo bij te houden én te versnellen.

Een foto van Martijn Spitters, spreker op het Tech4Business event

Spreker:
Kees Kerkvliet - Managing Director, TOTE-M (NL)

Sessie:
"Customer Journey Mapping: luister niet altijd naar je klant!"

Iedere zichzelf respecterende organisatie is tegenwoordig wel bezig met klantbeleving en Customer Journey mapping. Maar hoe creëert u nu een onderscheidende klantbeleving? In deze workshop neemt Kees Kerkvliet u aan de hand van zijn jarenlange ervaring mee in hoe u de klantreis in kaart brengt en de juiste keuzes maakt. Tipje van de sluier…niet altijd naar de klant luisteren!

Een foto van Martijn Spitters, spreker op het Tech4Business event

Spreker:
Cindy Jansen - Product Owner Care, hollandsnieuwe (NL)

Ontdek hoe hollandsnieuwe werkt aan een best-in-class klantcontactcentrum die het klanten zo eenvoudig mogelijk maakt.

Een foto van Martijn Spitters, spreker op het Tech4Business event

Spreker:
Sam Fuller - Customer Success Director, Content Guru (ENG)

Ontdek in deze engelstalige sessie hoe AI nu al wordt ingezet om de afhandeltijd drastisch te verkorten en de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.

Herbeleef de vorige editie

Bent u benieuwd wat u kunt verwachten van Tech4Business? Bekijk de aftermovie van de voorgaande editie:

Dit is de kracht van Tech4Business

TRENDS

Inspiratie door nieuwe marktinzichten en tech trends uit meerdere industrieën

KENNISSESSIES

Ontdek meer over o.a. AI, automatisering van klantcontact en de ideale klantreis.

NETWERKEN

Nieuwe en waardevolle community van peers binnen en buiten de techsector

EXPERTS

Adviesgesprekken met onze technologische experts over digitaal transformeren

Nooit een event missen?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte van nieuws rondom onze events en meer.