Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Zakelijk abonnement verlengen met Sim Only

Loopt uw zakelijke abonnement af en is uw telefoon nog goed genoeg voor een tweede ronde? Verleng dan met een Sim Only, de voordeligste manier van verlengen.

Zakelijk Sim Only abonnement verlengen, zo werkt het:

U krijgt een seintje

Drie maanden voor uw contract afloopt, krijgt u van ons een bericht. U mag verlengen!

Log in op My Vodafone

Ga naar My Vodafone en kies het Sim Only abonnement dat het beste bij uw business past.

Verlengen met een muisklik

Controleer uw keuze en rond uw bestelling af met een enkele muisklik. Snel en simpel, zodat u weer door kunt.

Daarom verlengt u uw Vodafone Zakelijk abonnement met Sim Only

Overal mobiel werken in de cloud

Data delen en slim samenwerken

Overal en altijd veilig zakendoen

Altijd een werkend toestel met Vodafone NEXT

Vodafone NEXT: toestelflexibiliteit tijdens uw Sim Only abonnement

Twijfels of uw huidige telefoon het nog een poosje volhoudt? Geen zorgen. Ook als u nu kiest voor Sim Only en uw telefoon u toch in de steek laat, is er een oplossing. Met Vodafone NEXT mag u na 2 maanden uw Sim Only abonnement omzetten naar en abonnement met nieuwe telefoon. Zo blijft u altijd bereikbaar voor uw zakenrelaties en gaat de business door, wat er ook gebeurt.

Toch liever verlengen met een nieuw zakelijk toestel?

Dat kan! Kies uw favoriet uit ons aanbod van zakelijke toptoestellen, selecteer het abonnement dat het beste bij u past, en regel uw verlenging eenvoudig online. In de meeste gevallen heeft u uw nieuwe smartphone de volgende dag al in huis of op kantoor.

Veelgestelde vragen over zakelijk Sim Only abonnement verlengen

Jazeker! Doet uw zakelijke toestel het nog goed en hoeft u geen nieuwe, dan is verlengen met een Sim Only abonnement de voordeligste optie. U betaalt dan alleen maandelijks voor uw bundel, en niet voor een nieuwe telefoon. Dit scheelt in de kosten.

Doet uw telefoon het nu nog goed, dan is dat natuurlijk geen garantie dat dit het komende jaar of de komende 2 jaar ook nog zo gaat zijn. Krijgt uw telefoon tijdens uw Sim Only abonnement kuren, of raakt u 'm kwijt, dan wilt u natuurlijk zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn voor uw zakelijke contacten. Met Vodafone NEXT is dit zo geregeld. U mag 2 maanden nadat uw Sim Only abonnement is ingegaan uw contract gratis omzetten naar een abonnement met nieuwe telefoon naar keuze. Zo bent u razendsnel weer in de lucht en gaan de zaken gewoon door.

U krijgt een e-mail met de datum waarop het nieuwe zakelijke abonnement start. Overgebleven tegoed vervalt. Maar geen zorgen, u krijgt er nieuw tegoed voor terug. Dat berekenen we op basis van de ingangsdatum en het tegoed bij het nieuwe zakelijke abonnement. Tot de ingangsdatum van het nieuwe contract betaalt u alleen voor het oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaalt u alleen voor het nieuwe abonnement. We noemen dit 'betalen naar rato'.