Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Een abonnement overnemen of overdragen

Wil je een Vodafone abonnement overnemen, bijvoorbeeld om je Red Together groep uit te breiden? Dat regel je heel eenvoudig zelf. Je kunt ook jouw abonnement overdragen.

Dit moet je vooraf weten

  • De nieuwe eigenaar moet minimaal 18 jaar zijn
  • De oude eigenaar blijft verantwoordelijk voor het mobiele nummer en alle kosten totdat de contractoverdracht via e-mail is bevestigd aan beide partijen
  • De oude eigenaar kan tot 6 maanden na de overdracht rekeningen downloaden in My Vodafone
  • Een toestellening is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Als er nog een lening loopt, nemen we hierover contact op.
  • Is de oude eigenaar een zakelijke klant en betaalt die maandelijkse toestelkosten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

In de voorwaarden van je contract lees je alle regels.

Na de overdracht

Dit blijft hetzelfde

  • Het abonnement, de looptijd en kortingen blijven gelijk
  • Als de nieuwe eigenaar ook Ziggo klant is, dan gaan de Non-stop gratis extra's automatisch mee

Dit verandert

  • Een eventuele opzegging vervalt
  • Eventueel overgebleven tegoed vervalt
  • Een toestelverzekering stopt automatisch
  • Als het oude abonnement zakelijk is en de nieuwe eigenaar is een particuliere klant, dan zetten we het contract om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone.

Neem een Vodafone abonnement over

Ben je Vodafone abonnee en wil je een ander Vodafone abonnement overnemen? Bijvoorbeeld omdat je jouw Red Together groep wil uitbreiden? Dat regel je heel eenvoudig in My Vodafone.

Draag je abonnement over

Via het online formulier

Vul het in, upload alle benodigde documenten en wij regelen de rest.

Online formulier contractoverdracht

Of in een Vodafone winkel

Breng samen met de nieuwe eigenaar een bezoekje aan de Vodafone winkel en neem alle gegevens mee. Een van onze medewerkers regelt samen met jullie de contractoverdracht.

Zoek een Vodafone winkel bij jou in de buurt

Goed om te weten

Wil je jouw abonnement overdragen aan iemand die al een Vodafone abonnement heeft, dan hoef je dit formulier niet in te vullen. De nieuwe eigenaar kan in My Vodafone bij ‘Abonnement overnemen’ in een paar stappen veilig en gemakkelijk jouw contract overnemen.

Vraag je de overdracht aan via dit online formulier, zorg er dan voor dat je alle documenten meestuurt en dat de bijlagen goed leesbaar zijn.

Je krijgt van ons bericht als er toch nog iets ontbreekt. We vragen je dan om het hele formulier nog een keer in te vullen en alle documenten opnieuw bij te voegen.

Zodra alle gegevens compleet zijn, gaan we aan de slag. Binnen ongeveer 5 werkdagen ontvangen jij en de nieuwe eigenaar een e-mail ter bevestiging dat het abonnement is overgedragen.

Handig!

Je kunt de overdracht makkelijker maken door eerst in te loggen. We vullen je gegevens dan al grotendeels in.

Leg deze documenten alvast klaar. Je hebt ze nodig bij stap 3.

  • Een geldig legitimatiebewijs van jou en van nieuwe eigenaar
  • Van de nieuwe eigenaar: een bankafschrift van maximaal 1 maand oud
  • Gaat het om een zakelijk contract, dan van de nieuwe eigenaar een KvK-uittreksel van maximaal 1 maand oud, en een zakelijke bankpas met dezelfde gegevens als in het KvK-uittreksel
  • Als de nieuwe eigenaar al klant is bij Vodafone: het klantnummer

Omdat je bent ingelogd hebben we het formulier al grotendeels voor je ingevuld.

Klopt je adres niet? Ga dan naar Postadres wijzigen om dit aan te passen.

Welk nummer wil je overdragen?

Meerdere nummers overdragen? Vul ze hierboven in en voeg ze toe.
Nog geen nummer toegevoegd.

Toestellening

Door het formulier op te sturen ga je ermee akkoord dat je eerst het restbedrag van je toestellening moet afbetalen. Hierover nemen we contact met je op. Heb je geen toestellening? Dan hoef je ook niets af te betalen.

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Vul de gegevens in van de huidige eigenaar

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Vul hier de gegevens in van de nieuwe eigenaar

Vul hier het volledige IBAN in van de nieuwe eigenaar.

Vul hier het volledige IBAN in van de nieuwe eigenaar.

Vul dit alleen in als je een specifieke ingangsdatum in de toekomst wilt.


Voeg nu de documenten toe

Niet alle bestanden zijn toegevoegd. Upload alsjeblieft alle gevraagde documenten.

Je kunt documenten met bestandstype .jpg, .png, .pdf of .bmp uploaden. Elk bestand mag maximaal 5 MB zijn. Deze documenten zijn nodig:

  1. Een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de huidige eigenaar
  2. Een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de nieuwe eigenaar
  3. Een kopie van een bankafschrift van maximaal 1 maand oud van de nieuwe eigenaar
  1. Een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de huidige eigenaar
  2. Een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de nieuwe eigenaar
  3. Een KvK-uittreksel van maximaal 1 maand oud van de nieuwe eigenaar
  4. Een kopie van de zakelijke bankpas van de nieuwe eigenaar. De gegevens op de pas moeten overeenkomen met de gegevens op het KvK-uittreksel.
Bestand toevoegen

Referentienummer

Wil je het referentienummer van je verzoek per sms ontvangen?


Acties en aanbiedingen

Stel in My Vodafone zelf in of je deze aanbiedingen via e-mail of sms wilt ontvangen.

We geven je mobiele nummer niet door aan nummerinformatiediensten of telefoongidsen. Je kunt deze instelling wijzigen via mijnnummervermelding.nl.


Toestemming en akkoord

Als nieuwe eigenaar en contractant geef je ons toestemming om je persoonsgegevens te gebruiken voor het onderzoek naar je kredietwaardigheid, voordat de overeenkomst wordt overgedragen. Je gaat akkoord met de tarieven en dienstvoorwaarden van het abonnement en met de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V. en verklaart deze te hebben gelezen.

Wij mogen het aangaan van een overeenkomst weigeren als de persoons- of bedrijfsgegevens niet volledig, onjuist of onduidelijk zijn of (onbevoegd) zijn gewijzigd voordat deze overeenkomst in gaat.

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Neem contact met ons op