Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement overdragen

Gaat je kind het abonnement zelf betalen? Of betaalt de baas voortaan de rekening? Wijzigt je KvK-nummer of bedrijfsvorm? Draag het contract dan gratis over.

Dit moet je vooraf weten

  • De nieuwe contractant moet minimaal 18 jaar zijn
  • Het abonnement, de looptijd van het contract en kortingen blijven gelijk
  • Non-stop gratis extra's gaan automatisch mee als je ook Ziggo klant bent
  • Overgebleven tegoed vervalt
  • De toestelverzekering stopt automatisch
  • Een toestellening is persoonlijk en niet overdraagbaar. Deze moet je dus eerst afbetalen
  • Je kunt je rekeningen tot 6 maanden na de overdracht downloaden in My Vodafone
  • Bij contractovername vervalt een eventuele opzegging
Ook handig om te weten

Je blijft verantwoordelijk voor het mobiele nummer en alle kosten totdat de contractoverdracht is bevestigd aan beide partijen.

Als je een zakelijk abonnement overdraagt aan een particulier, dan zetten we het om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone.

Dit hou je bij de hand

  • Een geldig legitimatiebewijs van de huidige én nieuwe contractant
  • Een bankafschrift, van maximaal 1 maand geleden, van de nieuwe contractant
  • Bij overdracht aan een bedrijf: een kopie van het uittreksel van de KvK
  • Als de nieuwe contractant al Vodafone klant is: het klantnummer van de nieuwe contractant

Of regel het in een Vodafone winkel

Neem beiden je geldige legitimatiebewijs en bankpas mee. Je hoeft het (online) formulier dan niet in te vullen.

Zoek een Vodafone winkel bij jou in de buurt

Mobiele nummer

Kies het mobiele nummer dat je wilt overdragen.

Kies het mobiele nummer dat u wilt overdragen.

Meerdere nummers overdragen? Selecteer ze hierboven.
Meerdere nummers overdragen? Vul ze hierboven in en voeg ze toe.
Bezig met verzenden...

Gegevens huidige contractant

Heb je een toestellening? Dan moet je die eerst afbetalen. Dit regel je via onze klantenservice.
Betaal je maandelijkse toestelkosten of wil je bedrijfsgegevens zoals je KvK-nummer of bedrijfsvorm wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Gegevens nieuwe contractant

Vul dit alleen in als de nieuwe contractant al Vodafone klant is.

Vul hier je volledige IBAN in.

Vul hier uw volledige IBAN in.

Acties en aanbiedingen


Stel in My Vodafone zelf in of je deze aanbiedingen via e-mail of sms wilt ontvangen.

We geven je mobiele nummer niet door aan telefoongidsen of nummerinformatiediensten. Je kunt deze instelling wijzigen in My Vodafone of via mijnnummervermelding.nl.


Als nieuwe contractant geef je ons toestemming om je persoonsgegevens te gebruiken voor het onderzoek naar je kredietwaardigheid, voordat de overeenkomst wordt overgedragen. Je gaat akkoord met de tarieven en dienstvoorwaarden van het abonnement en met de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V. en verklaart deze te hebben gelezen.

Wij mogen het aangaan van een overeenkomst weigeren als de persoons- of bedrijfsgegevens niet volledig, onjuist of onduidelijk zijn of (onbevoegd) zijn gewijzigd voordat deze overeenkomst in gaat.

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Neem contact met ons op