Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement overdragen

Gaat je kind het abonnement zelf betalen? Of betaalt de baas voortaan de rekening? Draag het contract dan gratis over.

Dit moet je vooraf weten

  • De nieuwe contractant moet minimaal 18 jaar zijn
  • Je blijft verantwoordelijk voor het mobiele nummer en alle kosten totdat de contractoverdracht via e-mail is bevestigd aan beide partijen
  • Je kunt je rekeningen tot 6 maanden na de overdracht downloaden in My Vodafone
  • Een toestellening is persoonlijk en dus niet overdraagbaar. Door het formulier in te vullen ga je akkoord met de afbetaling van de toestellening. We nemen hierover contact op en verwerken daarna de overdracht.
  • Ben je zakelijke klant en betaal je maandelijkse toestelkosten of wil je je KvK-nummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

In de voorwaarden van je contract lees je alle regels.

Na de overdracht

Dit blijft hetzelfde

  • Het abonnement, de looptijd van het contract en kortingen blijven gelijk
  • Als de nieuwe contractant ook Ziggo klant is, dan gaan de Non-stop gratis extra's automatisch mee

Dit verandert

  • Een eventuele opzegging vervalt
  • Eventueel overgebleven tegoed vervalt
  • Een toestelverzekering wordt niet overgedragen. Deze stopt automatisch.
  • Als je een zakelijk contract overdraagt aan een particuliere klant, dan zetten we het om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone.

Dit hebben we nodig

Vul het formulier in om de contractoverdracht aan te vragen. Stuur ons ook een kopie van:

  • Een geldig legitimatiebewijs van de huidige en nieuwe contractant
  • Van de nieuwe particuliere contractant: een kopie van een bankafschrift, van maximaal 1 maand oud
  • Van de nieuwe zakelijke contractant: een KvK-uittreksel van maximaal 1 maand oud, en een kopie van de zakelijke bankpas
  • Als de nieuwe contractant al klant is bij Vodafone: het klantnummer

Zorg ervoor dat je e-mail alle gegevens bevat, dat alles goed leesbaar is, en dat alle bestanden in totaal niet groter zijn dan 10 MB.

Zo werkt het

Regel het online

Je kunt de overdracht makkelijker maken door eerst in te loggen. Wij vullen je gegevens dan al grotendeels in.

Omdat je bent ingelogd hebben we het formulier al grotendeels voor je ingevuld.

Of regel het in een Vodafone winkel

Je hoeft het (online) formulier dan niet in te vullen. Breng dan samen een bezoekje aan de Vodafone winkel en neem alle gegevens mee.

Zoek een Vodafone winkel bij jou in de buurt

Welk nummer wil je overdragen?

Kies het mobiele nummer dat je wilt overdragen.

Kies het mobiele nummer dat u wilt overdragen.

Meerdere nummers overdragen? Selecteer ze hierboven.
Meerdere nummers overdragen? Vul ze hierboven in en voeg ze toe.
Nog geen nummer toegevoegd.

Toestellening

Door het formulier op te sturen ga je akkoord dat je eerst het restbedrag van je toestellening moet afbetalen. Hierover nemen we contact met je op. Heb je geen toestellening? Dan hoef je ook niets af te betalen.

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Gegevens huidige contractant

Betaal je maandelijkse toestelkosten of wil je bedrijfsgegevens zoals je KvK-nummer wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Gegevens nieuwe contractant

Vul dit alleen in als de nieuwe contractant al Vodafone klant is.

Vul hier je volledige IBAN in.

Vul hier je volledige IBAN in.

Vul dit alleen in als je een specifieke ingangsdatum in de toekomst wilt.

Acties en aanbiedingen

Stel in My Vodafone zelf in of je deze aanbiedingen via e-mail of sms wilt ontvangen.

We geven je mobiele nummer niet door aan telefoongidsen of nummerinformatiediensten. Je kunt deze instelling wijzigen via mijnnummervermelding.nl.


Als nieuwe contractant geef je ons toestemming om je persoonsgegevens te gebruiken voor het onderzoek naar je kredietwaardigheid, voordat de overeenkomst wordt overgedragen. Je gaat akkoord met de tarieven en dienstvoorwaarden van het abonnement en met de Algemene Voorwaarden van Vodafone Libertel B.V. en verklaart deze te hebben gelezen.

Wij mogen het aangaan van een overeenkomst weigeren als de persoons- of bedrijfsgegevens niet volledig, onjuist of onduidelijk zijn of (onbevoegd) zijn gewijzigd voordat deze overeenkomst in gaat.

Verplicht veld
Bezig met verzenden...

Neem contact met ons op