Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Je abonnement overdragen

Gaat je kind het abonnement zelf betalen? Of betaalt de baas voortaan de rekening? Wijzigt je KvK-nummer of bedrijfsvorm? Draag het contract dan gratis over.

Wat kost het?

Contractoverdracht is gratis.

Kleine lettertjes

  • De nieuwe contractant moet minimaal 18 jaar zijn
  • De looptijd van het contract en lopende acties en/of kortingen veranderen niet
  • Je overgebleven beltegoed vervalt
  • Een toestelverzekering is niet overdraagbaar en stopt automatisch
  • In My Vodafone ziet de nieuwe klant welk abonnement hij precies heeft. Wijzigen kan via onze klantenservice.
  • In de voorwaarden van je contract staan alle regels

Voor particuliere contracten

Je abonnement blijft gelijk als het overgaat van particulier naar particulier. Heb je een toestellening? Dan moet je die eerst afbetalen. Dit regel je via onze klantenservice.

Voor zakelijke contracten

Een zakelijk contract kun je altijd overdragen naar een andere zakelijke klant. Als je het overdraagt aan een particulier, zetten we het om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone.

Betaal je maandelijkse toestelkosten of wil je bedrijfsgegevens zoals je KvK-nummer of bedrijfsvorm wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zo werkt het:

Gegevens verzamelen

Zoek dit bij elkaar:

  • Het mobiele Vodafone-nummer dat je wilt overdragen
  • Persoons- en adresgegevens van jezelf en de nieuwe contractant
  • Een kopie geldig legitimatiebewijs van jezelf en de nieuwe contractant
  • En een kopie recent rekeningafschrift van de nieuwe contractant

Wil je het contract overdragen aan een bedrijf?
Dan heb je ook een kopie van het uittreksel van de KvK van de nieuwe contractant nodig.

Formulier invullen en e-mailen

Via gaat het overdragen van je contract het snelst. Daar zijn veel gegevens al voor je ingevuld.

Of vul de juiste PDF online in. Sla het formulier op en stuur het met (foto's van) alle bijlagen naar: formuliercontractoverdracht@vodafoneziggo.com. Zet in het onderwerp 'Nieuwe contractoverdacht' of 'Nieuwe contractoverdracht zakelijk'.

Of ga naar een Vodafone winkel

Je kunt het formulier en alle bijlagen ook afgeven in een Vodafone winkel.

Klaar!

En nu gaan wij voor je aan de slag. We doen ons best om je contract binnen 5 werkdagen om te zetten.

Heb je nog vragen?

Bel dan even onze klantenservice. We kunnen geen vragen beantwoorden via het aangegeven e-mailadres. Dat is alleen bedoeld voor de aanvraag.

Neem contact met ons op