Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Inflatiecorrectie

Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook voor onze abonnementskosten.

Inflatiepercentage 2016

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2016 was 0,32%.


Wat betekent dit voor jou?

Omdat ook onze kosten zijn gestegen, hebben we de maandelijkse kosten van onze abonnementen op 1 oktober 2017 met maximaal 0,32% verhoogd.

Particulier

De kosten van de volgende particuliere abonnementen gaan vanaf 1 oktober 2017 iets omhoog.

  • Scherp
  • Start
  • Smart
  • Red
  • Black
Zakelijk

De kosten van de volgende zakelijke abonnementen gaan vanaf 1 oktober 2017 iets omhoog.

  • One Mobile (2.0)
  • Red Business (Basic)
  • In Business
  • OneVoice
En verder
  • De prijsverhoging geldt alleen voor jou als dit staat vermeld op je factuur van september. Verder verhogen we alleen de maandelijkse abonnementskosten.
  • Je binnen- en buiten bundeltarief blijven hetzelfde
  • BloX en Extra opties houden dezelfde prijs
  • Je contractvoorwaarden blijven gelijk

De kleine lettertjes

De Algemene Voorwaarden van je abonnement wijzigen niet. In de voorwaarden staat in het artikel Tarieven dat wij de tarieven 1 keer per jaar mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.

Als wij dit doen binnen 3 maanden nadat je een Vodafone contract hebt afgesloten, mag je de overeenkomst kosteloos opzeggen. In alle andere gevallen kun je het abonnement niet opzeggen.

Neem contact met ons op