
Meld overlast
Heb jij last van ongewenste telefoontjes? In de My Vodafone app kun je telefonische overlast bij ons melden.
Telefonische overlast melden
- Ga naar 'Service'
- Klik op 'Telefonische overlast melden'
- Vul het formulier in
Meld telefonisch overlast via vodafone.nl/zakelijk
Betaalde diensten melden
Wil je af van betaalde sms- of internetdiensten? Op www.payinfo.nl vind je een overzicht van je betaalde diensten en kun je ze stopzetten of blokkeren.
Heb je een dienst als Netflix of Blendle en wil je die uitzetten? Ga dan naar de Vodafone Entertainment pagina.

Wijzig je nummer
Wil je van nummer veranderen? Omdat je toe bent aan iets nieuws, of omdat het nodig is? Via de My Vodafone app kun je snel en makkelijk je mobiele nummer wijzigen.
Zo werkt het
- Ga naar 'Producten'
- Ga naar 'Abonnement'
- Klik op 'Je nummer wijzigen'
- Vul het formulier in

Betalingsregeling
Lukt het je niet om je factuur in één keer te betalen? Dat kan gebeuren. Via de My Vodafone app kun je een betalingsregeling aanvragen.
Zo werkt het
- Ga naar 'Facturen'
- Onder 'Meer opties' klik je op 'Betalingsregeling aanvragen'
Pauzeer je abonnement
Ga je reizen, studeren of werken in het buitenland? Zet je abonnement dan tijdelijk op pauze in My Vodafone.
Zo werkt het
- Ga naar 'Producten'
- Ga naar 'Abonnement'
- Klik op 'Je abonnement pauzeren'
- Vul het formulier in
Vraag vergoeding aan
Kan je door een storing in ons netwerk langer dan 12 uur geen gebruikmaken van onze diensten? Dan heb je volgens de wet recht op een vergoeding voor de overlast. Het wettelijk minimumbedrag is € 1.
Bel ons of start een chat en we helpen je op weg.
Heb je langer dan 45 dagen netwerkproblemen? Doe dan onze Network check.
Regel nog veel meer zaken
Wil je uitleg over je factuur, je prepaid opwaarderen of weten hoe het zit met bellen in het buitenland? Wij helpen je op weg.