Verleng nu je abonnement en ontvang extra korting
Je bent bezig het volgende nummer te verlengen: . Terug naar My Vodafone

Verlengen of opzeggen

Abonnement verlengen of opzeggen

Verlengen kan vanaf 4 maanden voordat je abonnement afloopt. De einddatum van je contract staat in My Vodafone.


Wil je verlengen?

Verleng je abonnement met extra voordeel vanaf 4 maanden voordat je contract afloopt.

In My Vodafone staat dan een persoonlijk aanbod voor je klaar.

Bekijk je aanbod in My Vodafone
Liever persoonlijk contact?

Je kunt je abonnement ook verlengen bij een Vodafone winkel. Of bel ons.

Bel naar 0800-0560

Voordelen van verlengen

  • Je behoudt je eigen nummer
  • Je betaalt geen aansluitkosten
  • Extra voordeel voor bestaande klanten
  • Geen nieuw toestel nodig? Verleng je abonnement met een voordelig Sim Only

Als je je abonnement verlengt krijg je een bevestiging met daarin de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.

Kies je voor een nieuw abonnement en is je contract nog niet afgelopen, dan gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden direct in. Tenzij er sprake is van een verlaging van de abonnementsprijs. In dat geval gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden in na afloop van je huidige contract.

Vanaf deze datum worden de nieuwe abonnementskosten in rekening gebracht. Je oude en nieuwe abonnement overlappen elkaar niet. Je betaalt dus geen dubbele kosten.

De betaalwijze van je maandelijkse kosten blijft gelijk na verlenging van je abonnement. Als je eenmalige kosten hebt worden deze verrekend via de eerste rekening.

Als je abonnement wijzigt, vervalt het overgebleven tegoed. Je krijgt een nieuw evenredig tegoed, berekend op basis van je nieuwe abonnement en de ingangsdatum.


Einddatum van je abonnement

Op je contract staat de einddatum van je abonnement. Of kijk in My Vodafone of de My Vodafone App.

Bekijk je einddatum in My Vodafone

Tijdelijk stopzetten

Je kunt je abonnement minimaal 3 en maximaal 9 maanden stopzetten. Alle acties, promo's en kortingen op je abonnement vervallen dan.


Abonnement opzeggen

Na de einddatum van je contract geldt een opzegtermijn van 1 maand. Wil je je abonnement laten stoppen op de dag dat je contract afloopt? Zeg dan minimaal 1 maand daarvoor je abonnement op.

Bel naar 1201 of 0900-0940

En stuur het op naar:

Vodafone Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Je ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestiging van je opzegging.

Abonnement online aangesloten?

Als je je abonnement online hebt aangesloten, kun je ook opzeggen via My Vodafone.

Opzeggen via My Vodafone

Opzeggen bij overlijden

Een abonnement opzeggen na overlijden van de contractant. Dat kan telefonisch op werkdagen van 08.30 - 17.00 uur.

Bel naar (043) 351 45 28

Of stuur een e-mail om het abonnement op te zeggen. Voeg een kopie van de overlijdensakte toe, dan kunnen wij het abonnement direct beëindigen.


Handig om te weten

Je kunt je abonnement ook opzeggen vóór de einddatum. Dan betaal je in 1 keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je kunt je Vodafone nummer meenemen als je overstapt naar een andere provider.

Heb je thuis geen netwerkdekking met je nieuwe toestel? Gelukkig kun je als nieuwe klant je abonnement opzeggen.

Je krijgt nog een laatste rekening in de maand van afsluiting of een maand later. Bij Hulp bij je rekening lees je meer hierover.