Fijn dat je blijft! Je kunt verlengen met een telefoon of Sim Only

Verlengen of opzeggen

Abonnement verlengen of opzeggen

Verleng je abonnement vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. De einddatum staat in My Vodafone.


Verleng je abonnement

Verlengen kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract. Bekijk in My Vodafone welke aanbiedingen we voor je hebben.

Nu verlengen via My Vodafone
Telefonisch verlengen? Bel 0800-0560
Eerder verlengen

Heb je een abonnement met telefoon gekocht na 3 april 2016? Dan kun je al na 4 maanden verlengen naar een nieuw abonnement met telefoon. Heb je Sim Only? Dan kan het zelfs na 2 maanden al.

  • Je krijgt een e-mail met een bevestiging van de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
  • Je nieuwe abonnement met daarbij horende voorwaarden gaat meteen in.
    Alleen als je overstapt naar een Sim Only abonnement, gaat je nieuwe abonnement met voorwaarden pas in als je huidige contract is afgelopen.
  • Vanaf de ingangsdatum brengen we de nieuwe abonnementskosten in rekening. Je betaalt dus geen dubbele kosten.
  • De manier van betalen blijft hetzelfde.
  • Als je eenmalige kosten hebt, verrekenen we deze via je eerste rekening.
  • Als je abonnement wijzigt, vervalt het overgebleven tegoed. Je krijgt een nieuw evenredig tegoed, berekend op basis van je nieuwe abonnement en de ingangsdatum.

Einddatum opzoeken

De einddatum van je abonnement staat op je contract. Maar je kunt de datum ook opzoeken:

in My Vodafone

Even een pauze?

Ook dat kan. Je kunt je abonnement minimaal 3 en maximaal 9 maanden stopzetten. Alle acties, promo's en kortingen op je abonnement vervallen dan.


Abonnement opzeggen

We hebben een opzegtermijn van 1 maand als je contract is afgelopen. Wil je dat je abonnement stopt op de dag dat je contract afloopt? Zeg dan minimaal 1 maand daarvoor je abonnement op.

Bel naar 1201 of 0800-0094

Of vul dit formulier in en stuur het op naar:

Vodafone Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Binnen een paar dagen krijg je een bevestiging.

Abonnement online aangevraagd?

Dan kun je ook:

Opzeggen via My Vodafone

Opzeggen bij overlijden

Je wilt het abonnement van iemand die overleden is opzeggen? Dat kan online of per post. Stuur altijd een kopie van de overlijdensakte mee. We kunnen het abonnement dan meteen beëindigen.

Nog vragen over opzeggen bij overlijden?

Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.

   

Handig om te weten

Je kunt je abonnement ook opzeggen vóór de einddatum. Dan betaal je in 1 keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je kunt je Vodafone nummer meenemen als je overstapt naar een andere provider.

Heb je thuis geen netwerkdekking met je nieuwe toestel? Gelukkig heb je als nieuwe klant recht op onze 30 dagen netwerkgarantie.

Je krijgt nog een laatste rekening in de maand van afsluiting of een maand later. Bij Hulp bij je rekening lees je meer hierover.