My Vodafone | Support | Vodafone

Hulp bij je My Vodafone account

My Vodafone is superhandig, maar dan moet je er wel in kunnen. Lukt het niet? Dan helpen we je op weg.

Waarmee kunnen we je helpen?

Inloggen op de website

Wachtwoord vergeten?

Kan gebeuren. Je moet er ook zo veel onthouden tegenwoordig.

  • Ga naar de pagina om je wachtwoord te wijzigen
  • Vul het e-mailadres in waarmee je inlogt en klik op Ga Verder
  • Ga naar je mailbox en open het mailtje dat je van ons hebt gekregen
  • Klik op de link in het mailtje
  • Bedenk een wachtwoord, vul het in, herhaal het en klik op Nu wijzigen
  • Tadaaa! Je kunt inloggen met je nieuwe wachtwoord.
  • Heb je jouw My Vodafone en Mijn Ziggo accounts gekoppeld? Dan geldt je nieuwe wachtwoord ook voor Mijn Ziggo en de Ziggo Go app.

Het kan tot wel 15 minuten duren voor onze e-mail aankomt. Geen e-mail gekregen? Kijk dan even bij de ongewenste e-mails. Ook geen e-mail in je spamfolder? Probeer het dan opnieuw en check je e-mailadres.

E-mailadres opvragen

Weet je niet meer met welk e-mailadres je inlogt op My Vodafone?

  • Ga naar de pagina om je login op te vragen
  • Vul alle gegevens in
    • Klantnummer
    • Postcode
    • Huisnummer
    • Toevoeging (optioneel)
  • Klik op Gegevens controleren
  • Als alles klopt, zie je een bevestiging op het scherm met je e-mailadres, dat om privacy-redenen gedeeltelijk is afgeschermd
  • We sturen voor de zekerheid ook een e-mailbericht naar jouw e-mailadres ter bevestiging

 Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het op je contract en bovenaan elke rekening. 

Staat het contract niet op jouw naam? Vraag dan bij de eigenaar je login op.

Heb je een prepaid nummer? Bel dan even met onze klantenservice op 1200. We helpen je graag verder.

Heb je jouw My Vodafone en Mijn Ziggo accounts gekoppeld? Dan gebruik je dit e-mailadres ook als login voor Mijn Ziggo en de Ziggo Go app.

Geen succes?

Soms helpt het om het geheugen van je browser (de cookies en tijdelijke internetbestanden) te wissen. Dit doe je in het instellingenmenu van je browser.

+ Zo verwijder je de cookies en cache

Gebruik je een cookie blocker of extra security add-on in je browser? Zet deze dan (tijdelijk) uit en probeer nog eens in te loggen. Lukt inloggen op die manier wel? Voeg dan de domeinen vodafone.nl, ziggo.nl en account.ziggo.nl toe aan je whitelist. Daarna kun je de cookie blocker of security add-on weer aanzetten.

Er gaat iets mis bij het maken van een account

Lukt het niet om een account te maken voor My Vodafone? We gaan je verder helpen.

  • Ga naar de pagina om een account aan te maken
  • Vul je mobiele nummer van Vodafone in
  • Klik op Code opvragen om naar de volgende stap te gaan
  • We sturen je een sms met een code
  • Vul de code uit de sms in en klik op Code controleren
  • In de volgende stap geef je op met welk e-mailadres je wilt inloggen
  • Bedenk een wachtwoord, voer dat twee keer in en klik op Ga verder
  • Je ontvangt een e-mail met daarin een activatielink. Klik op die link om je e-mailadres te bevestigen.
  • Als dat gelukt is, zie je een bevestiging op het scherm. Top! Je account is aangemaakt en je kunt voortaan je abonnement beheren in My Vodafone.

Als je je e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd, heb dan even geduld. Het kan namelijk tot wel 15 minuten duren voordat je onze mail ontvangt. Als je te snel opnieuw begint, werkt de activatielink in onze e-mail niet meer.

Als je je e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd, heb dan even geduld. Het kan namelijk tot wel 15 minuten duren voordat je onze mail ontvangt. Als je te snel opnieuw begint, werkt de activatielink in onze e-mail niet meer.

 

Heb je na 15 minuten onze e-mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste e-mail of spamfolder. Staat de e-mail hier ook niet en weet je zeker dat je het goede e-mailadres hebt ingevuld? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Dan herkennen we je mobiele nummer (nog) niet. Ben je net naar ons overgestapt en heb je nummerbehoud aangevraagd? Je kunt pas een My Vodafone account maken zodra je kunt bellen met je Vodafone simkaart.

Check welke optie bij jouw situatie past. Dan helpen we je verder.

  1. Je hebt al een My Vodafone account
    Dan kun je dit nummer toevoegen aan je bestaande account. Log in en breid je account uit.
  2. Je bent ook Ziggo klant
    Dan kun je Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen. Login op Mijn Ziggo en voeg je accounts samen.
    Graag aparte accounts houden? Dat mag ook. Gebruik in dat geval een ander e-mailadres dan dat waarmee je inlogt bij Ziggo.
  3. Je hebt geen My Vodafone of Mijn Ziggo account met deze e-mail
    Misschien bestaat er toch al een account. Dit kun je eenvoudig controleren door je gebruikersnaam op te vragen. Geen succes? Dan gaat er iets anders mis. We kunnen je in dat geval beter helpen als je even contact met ons opneemt.

Telefoon van de zaak?

Is dit je eigen mobiele nummer en krijg je een foutmelding als je het invoert? Misschien staat het contract waaraan dit abonnement gekoppeld is dan niet op jouw naam. Vraag in dat geval de contracthouder om een uitnodiging. Daarmee kun je een My Vodafone account maken of het mobiele nummer aan jouw bestaande My Vodafone account koppelen.

Staat het contract niet op jouw naam?

En ben je niet de beheerder van het abonnement? Dan kun je alleen met een uitnodiging een account maken. Vraag de beheerder van je bedrijf om je een uitnodiging te sturen vanuit My Vodafone.

My Vodafone en Mijn Ziggo: één account

Dezelfde logingegevens gebruiken voor My Vodafone en Mijn Ziggo? Dat kan, door deze twee accounts samen te voegen. Na het samenvoegen log je bij My Vodafone en bij Mijn Ziggo in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord. In deze korte video (30 seconden) leggen we uit hoe het werkt.

Inloggen op de Ziggo apps

Gebruik je één van de apps van Ziggo?

  • Ziggo GO
  • Ziggo Sport Totaal
  • ESPN Watch
  • Film 1

Dan moet je na het samenvoegen van je accounts even opnieuw inloggen met je nieuwe logingegevens: je e-mailadres en wachtwoord.

Werkt Ziggo Wifispots niet meer?

Kun je niet meer inloggen op Ziggo Wifispots? Log dan in met je nieuwe login: je e-mailadres. Je wachtwoord voor Wifispots is niet veranderd. Je zoekt het op in Mijn Ziggo.