Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.Created with Sketch.

Netwerkgarantie

Met een nieuw toestel wil je meteen lekker appen, bellen en internetten. Zonder goede netwerkdekking gaat dat lastig. Daarom geven we 30 dagen netwerkgarantie.

Binnen 30 dagen

Geen goede netwerkdekking bij je thuis? Dat is natuurlijk flink balen. Met de Network Check los je het hopelijk snel op. Geen verbetering? Geef het dan binnen 30 dagen aan ons door. De Network Crew helpt je verder of zet je abonnement gratis stop.

Hoe het werkt

Onze Netwerk Check

Beantwoord eerst een paar vragen in onze probleemoplosser, de Network Check. Hierin staan de meest voorkomende oplossingen. Geen antwoord gevonden? Meld het via My Vodafone. Onze Network Crew neemt dan snel contact met je op om je verder te helpen.

Doe de Network Check

Nog geen verbetering?

Bel dan even met onze Network Crew.

Lukt het onze crew ook niet om je bereik te verbeteren en heb je het abonnement nog geen 30 dagen? Dan geldt onze netwerkgarantie. We zetten je abonnement gratis stop. Bekijk alle voorwaarden (PDF).

Toestel inleveren

Gekocht bij een Vodafone of een BelCompany winkel?

Dan kun je het toestel weer inleveren. Dit doe je in overleg met de Network Crew. Print de e-mail met de bevestiging van de Network Crew en neem deze mee naar de winkel. We controleren of:

  • Je toestel en alle accessoires werken en zo goed als nieuw zijn
  • Alles compleet is en in de originele verpakking zit

Als alles ok is, beëindigen we je abonnement.

Zoek een winkel die in de buurt ligt

Gekocht bij een andere winkel?

Ga dan terug naar het verkooppunt waar je het abonnement en toestel gekocht hebt. Zij helpen je graag verder.

En hoe zit het met de kosten?

De aansluitkosten, maandelijkse abonnementskosten en eventuele toestelkosten krijg je van ons terug. Kosten buiten je bundel, bijvoorbeeld voor bellen in of naar het buitenland, brengen we wel in rekening.