Office 365
Wat heeft u nodig om Office 365 te gebruiken? Bekijk de handleidingen en systeemeisen.
Alles in de cloud
Al uw bestanden altijd binnen handbereik, want Office 365 zit in de cloud. U hoeft geen software te installeren, u heeft alleen een internetverbinding nodig.
Als u het Office 365-abonnement stopzet worden de gegevens nog 90 dagen bewaard. U kunt uw gegevens, zoals e-mailberichten en documenten, downloaden en opslaan op uw eigen opslaglocatie.
Office 365 combineren met desktopversie
Om uw desktopversie van Office te verbinden met Office 365 kunt u 'Office Desktop Setup' gebruiken. Deze gratis software vindt u in het Office 365-beheercentrum.
Handleidingen en voorwaarden
Software en systeemvereisten
Voor pc: minimaal Windows 7, Office 2007 of nieuwer, Internet Explorer 8 of hoger, Mozilla Firefox 10.0 of Google Chrome 17.0
Voor Mac: minimaal Mac OS X 10.6 of nieuwer, Safari 5 of hoger en Office 2011 voor Mac