Direct naar inhoud

Cognitieve toegankelijkheid

Heb je een cognitieve aandoening, zoals concentratieproblemen, overprikkeling of dyslexie? Dan hebben we speciale toegankelijkheidsopties om jouw Vodafone-ervaring te verbeteren. Op deze pagina vind je een overzicht van alle mogelijkheden bij Vodafone en toegankelijkheidsopties van externe partijen.

Toegankelijke website en app

Onze website en de Vodafone & Ziggo app zijn zo veel mogelijk ontworpen volgens de richtlijnen voor toegankelijkheid, de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.2). Daardoor kun je op onze website en de Vodafone & Ziggo app makkelijk navigeren. En we gebruiken zo veel mogelijk eenvoudige taal.

Toegankelijke klantenservice

Of je nu liever chat of belt met onze klantenservice, het kan allebei. Bekijk hoe je contact met ons kunt opnemen. Natuurlijk ben je ook in de Vodafone & Ziggo winkels van harte welkom. 

Toegankelijke winkels

Kom je er niet uit met onze website, Vodafone & Ziggo app of klantenservice? Je bent van harte welkom bij onze winkels! Vind een voudig een winkel bij jou in de buurt via het overzicht.

Toegankelijkheidsopties voor smart devices

Smart devices bieden ook speciale toegankelijkheidsopties voor mensen met een cognitieve aandoening. Zo kun je jouw device aanpassen aan jouw behoeften. Bekijk de opties voor iOS, Samsung smartphones en andere Android apparaten.

Toegankelijke telefoons en smartphones

Er zijn verschillende aangepaste telefoons waar je gebruik van kunt maken. Deze telefoons bieden bijvoorbeeld opties voor vereenvoudigde bediening. Deze vind je onder andere bij Medipoint en Vegro