Cognitieve toegankelijkheid
Heb je een cognitieve aandoening, zoals concentratieproblemen, overprikkeling of dyslexie? Dan hebben we speciale toegankelijkheidsopties om jouw Vodafone-ervaring te verbeteren. Op deze pagina vind je een overzicht van alle mogelijkheden bij Vodafone en toegankelijkheidsopties van externe partijen.
Toegankelijke website en app
Onze website en de Vodafone & Ziggo app zijn zo veel mogelijk ontworpen volgens de richtlijnen voor toegankelijkheid, de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.2). Daardoor kun je op onze website en de Vodafone & Ziggo app makkelijk navigeren. En we gebruiken zo veel mogelijk eenvoudige taal.
Toegankelijke klantenservice
Of je nu liever chat of belt met onze klantenservice, het kan allebei. Bekijk hoe je contact met ons kunt opnemen. Natuurlijk ben je ook in de Vodafone & Ziggo winkels van harte welkom.
Toegankelijke winkels
Kom je er niet uit met onze website, Vodafone & Ziggo app of klantenservice? Je bent van harte welkom bij onze winkels! Vind een voudig een winkel bij jou in de buurt via het overzicht.
Toegankelijkheidsopties voor smart devices
Smart devices bieden ook speciale toegankelijkheidsopties voor mensen met een cognitieve aandoening. Zo kun je jouw device aanpassen aan jouw behoeften. Bekijk de opties voor iOS, Samsung smartphones en andere Android apparaten.