Direct naar inhoud

Visuele toegankelijkheid

Als je blind of slechtziend bent, hebben we speciale opties voor toegankelijkheid om jouw Vodafone-ervaring te verbeteren. En ook bieden iOS- en Android-toestellen speciale opties voor blinde en slechtziende gebruikers. Hieronder lees je over de verschillende mogelijkheden.

Toegankelijke website en app

Onze website en de Vodafone & Ziggo app zijn zo veel mogelijk ontworpen volgens de richtlijnen voor toegankelijkheid, de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.2). Daardoor kun je onze website en de Vodafone & Ziggo app ook goed gebruiken met visuele hulpmiddelen zoals een schermlezer.

Toegankelijke klantenservice

Om beter door onze klantenservice geholpen te kunnen worden is de klantenservice ook gewoon telefonisch bereikbaar. Dit is handig als het gebruik van de toegankelijke website, Mijn VodafoneZiggo app, en chat voor jou niet goed werkt. Bekijk alle opties om contact op te nemen.

eSIM

Een simkaart installeren kan lastig zijn als je deze en de telefoon niet of slecht kunt zien. Daarom kun je ook een eSIM gebruiken. Dit is een volledig digitale sim, waardoor je de simkaart niet meer nodig hebt. Bekijk onze support pagina voor meer informatie over de eSIM.  

Toegankelijkheidsopties voor smart devices

iPads, iPhones en Android devices hebben speciale opties voor visuele toegankelijkheid. Zo kun je jouw device aanpassen aan jouw behoeften. Bekijk de opties voor iOS, Samsung smartphones en andere Android apparaten.