Overslaan en ga naar inhoud

Levertijd toestellen

Nieuwe telefoon of smartwatch besteld? Te gek! We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bekijk de uitleg over de levertijden om te weten wanneer je jouw toestel thuis kunt verwachten.

icon levertijd

Uitleg over de levertijden

Op voorraad

levertijd phone

Nadat je bestelling is betaald en bevestigd, wordt deze verwerkt. Normaal gesproken duurt het één of twee dagen voordat jouw nieuwe toestel of smartwatch bij jou thuis aankomt.

Langere levertijd

levertijd phone

De telefoon of smartwatch is op dit moment niet op voorraad. Wanneer je bestelling is betaald en bevestigd, wordt deze verwerkt. Als we na vijf werkdagen jouw nieuwe toestel nog niet kunnen leveren, dan ontvang je opnieuw een e-mail van ons met informatie over je bestelling.

Pre-order

levertijd phone

De telefoon of smartwatch is nog niet beschikbaar maar je kunt wel alvast een bestelling plaatsen. Wanneer je bestelling is betaald en bevestigd, wordt deze verwerkt. Zodra de nieuwe telefoon of smartwatch beschikbaar is, wordt deze naar je opgestuurd.

Niet meer leverbaar

levertijd phone

Deze telefoon of smartwatch kun je helaas niet meer bij ons bestellen. Dit kan onder andere komen doordat het toestel te oud is of wordt vervangen door een nieuwer model.    

Meer over de status van je bestelling

Wil je meer weten over de levering, de status online checken of je bestelling annuleren? Op onze supportpagina vind je alle informatie.

Daarom kies je Vodafone

Met Vodafone kies je bewust. Voor een excellent netwerk, premium service en een abonnement dat op jouw leven is afgestemd. Op ons krachtige netwerk. Vandaag, morgen, en in de toekomst.

Excellent netwerk. Met 5G

Altijd een passend abonnement

24/7 premium service