Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Perfecte Start

Alles over klant worden bij Vodafone Business

De voordelen van een zakelijk mobiel abonnement

 Overal in Europa uw bundel gebruiken, ook in Turkije
 Geen BKR-registratie, wél belastingvoordeel
 Business Crew, voor service waar u op kunt vertrouwen

Business deals

Geen perfectere start dan eentje met een leuke aanbieding.

Verschil tussen particulier en zakelijk abonnement

Een zakelijke telefoon is een toestel dat voor het grootste gedeelte van de tijd gebruikt wordt voor de zaak, dus door uzelf voor uw onderneming of door uw werknemers. Een zakelijke telefoon combineert u met een zakelijk mobiel abonnement. Met een privé abonnement kunt u natuurlijk ook prima bellen, maar daarmee loopt u een belangrijk voordeel mis: de mogelijkheid om de abonnement- en toestelkosten in te zetten als aftrekposten. En dat kan nogal optellen.

Hoe is uw verbruik?

Heeft u een abonnement nodig puur en alleen om bereikbaar te zijn? Of gebruikt u belminuten en data alsof het zuurstof is? De antwoorden hierop helpen u om te kiezen voor het juiste abonnement.

Uw particuliere abonnement omzetten naar zakelijk

Heeft u een particulier Vodafone abonnement en wilt u dit omzetten naar zakelijk? Dat kan!​ Vul het online formulier contractoverdracht in om uw particuliere contract om te zetten naar een zakelijk contract.

"Voor mijn werk als food vlogger had ik een nieuwe telefoon met goede camera nodig. Kiezen en bestellen bij Vodafone Business was echt zo gedaan, en een dag later kon ik al vlogs opnemen met mijn nieuwe smartphone. Top!"

Hana Li 
Food vlogger

Bent u al Ziggo-klant?

Dan krijgt u volop extra voordelen!* Zoals een gratis zenderpakket naar keuze en korting tot € 4,13 op uw mobiele abonnement. Elke maand weer. Helemaal gratis. Geef tijdens het bestellen aan dat u al Ziggo heeft, dan gaat de rest vanzelf.
*Heeft u Ziggo Zakelijk Internet Pro? Dan krijgt u andere voordelen, namelijk dubbele data voor uw mobiele Vodafone abonnement en gratis Service Winkeltijden (t.w.v. € 10 p.m.).

Klant bij andere provider en nummer meenemen naar Vodafone?
Check bestelling en rond af

Wij mailen een overzicht van uw keuze. Check of alles klopt en rond de bestelling af. U ontvangt dan een definitieve bestelbevestiging per mail.

  • De toestelprijzen op onze Vodafone Business website zijn exclusief btw.
  • Ook de abonnementskosten en overige producten zoals accessoires worden exclusief btw weergegeven.
  • In het contract dat u na de bestelling van ons ontvangt staan de prijzen zowel inclusief als exclusief btw vermeld. 
  • Alle zakelijke abonnements- en toestelkosten geeft u op als aftrekposten. De btw over alle kosten vraagt u terug tijdens de aangifte omzetbelasting.

Bestellen

Keuze gemaakt? Mooi! Bekijk hier wat u kunt verwachten als u gaat bestellen.

Tip: houd uw KvK-nummer bij de hand.

 

 

"Wil je extra informatie of liever persoonlijk contact? Ik geef u graag professioneel en passend advies!"

E.
Medewerker Business Crew

Bezorging

 

 

 

Check de status van de bestelling

Na het plaatsen van de bestelling gaan wij alles in orde te maken. U krijgt een e-mail met daarin een link om de status van de bestelling te bekijken. 

Toestel besteld? Maak een bezorgafspraak

U krijgt een e-mail als uw toestel klaar is voor verzending. In die mail zit een link waarmee u een bezorgafspraak maakt. Als het pakket onderweg is, sms't de koerier de Track & Trace code, zodat u het pakket eenvoudig volgt.

Sim Only besteld? Dan krijgt u de simkaart of voucher voor eSIM via de reguliere post. U hoeft hiervoor dus niet aanwezig te zijn.

Ontvang uw toestel

Ding-dong, daar is-ie! Om uw nieuwe telefoon vlot in ontvangst te nemen, houdt u uw legitimatiebewijs, geprint KvK-uittreksel (niet ouder dan 1 jaar) en bankpas van de rekening waarmee u het abonnement betaalt bij de hand. U pint € 0,01 om te checken of de bankgegevens kloppen, en € 6,41 thuiskopieheffing per bestelde telefoon. 

Alles in orde? Teken dan het contract. 

Aan de slag!

Activeer My Vodafone, plaats de simkaart en geniet van uw nieuwe abonnement of toestel.
Activeer My Vodafone

U krijgt een e-mail om een account voor My Vodafone aan te maken. Handig, want in My Vodafone ziet u onder andere uw tegoed, verbruik, facturen en voordeelbundels terug. Ook is dit de plek om instellingen te wijzigen, zoals uw datalimiet.

Plaats de simkaart in het toestel

...En u kunt gelijk bellen, sms'en en internetten. U hoeft hier verder niets voor te doen. eSIM besteld? Scan dan de QR-code van de voucher die u via de post heeft ontvangen, voer de ePIN in, en download en installeer het eSIM-profiel. Klaar!

Eerste factuur

Het abonnement is gestart, en daarmee begint ook de facturatie. De eerste factuur ziet er iets anders uit dan gebruikelijk. Bijvoorbeeld omdat het abonnement halverwege de maand is gestart, of omdat er eenmalige toestelkosten op staan. 

Activeer data delen met Red Pro Team

Heeft u een Red Pro Connect, Select, Elite of Biz Basic abonnement? Activeer dan zodra uw abonnement actief is Red Pro Team, om onderling data te delen. Bel hiervoor met 0800-0094 en kies optie 2.