Vervangend Toestel Service

Is uw telefoon kapot? Gelukkig kunt u bij alle Red Pro abonnementen gebruikmaken van Vervangend Toestel Service. Hiermee ontvangt u een leentoestel op locatie, wanneer u deze nodig heeft. Zo blijft u altijd bereikbaar!

.

Vervangend Toestel Service in Nederland

Ook in Nederland is er Vervangend Toestel Service, voor het geval uw telefoon defect raakt. We zorgen dat u een leentoestel krijgt, zodat u gewoon bereikbaar blijft terwijl wij uw toestel repareren. Is uw telefoon gerepareerd? Dan brengt de koerier 'm bij u langs en neemt hij het leentoestel weer mee. Vervangend Toestel Service is beschikbaar bij een Vodafone abonnement, en standaard inbegrepen bij Red Pro en Red Business abonnementen.

Vervangend Toestel Service op reis EU

Is uw toestel defect, gestolen of verloren buiten Nederland, in de EU? Dan is het mogelijk om een vervangende telefoon te krijgen, zodat u gewoon bereikbaar blijft. Bij terugkomst in Nederland laat u het leentoestel gewoon weer ophalen. Vervangend Toestel Service op reis EU is standaard inbegrepen bij Red Pro abonnementen met een ingangsdatum vanaf 2 maart 2020.

Wat is inbegrepen?

  Vervangend Toestel Service Nederland Vervangend Toestel Service op reis EU
Leentoestel bij defect toestel Ja Ja 
Leentoestel bij verloren of gestolen toestel Nee Ja
Optie tot repareren (tegen betaling) Ja Nee

Meer info en veelgestelde vragen

Vervangend Toestel Service in Nederland
  • Vervangend Toestel Service is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select en Elite, en bij alle Red Business abonnementen.
  • Standaard heeft u 2 jaar garantie op uw Vodafone toestel. Water- en valschade vallen buiten de garantie, maar u kunt nog steeds gebruikmaken van een leentoestel als uw telefoon defect is gegaan door water of vallen. We nemen contact met u op over de reparatiekosten.
  • Vervangend Toestel Service geldt niet bij Sim Only abonnementen.
  • Is uw telefoon defect en heeft u Vervangend Toestel Service? Bel ons dan voor 12.00 uur, dan komt de koerier dezelfde dag nog langs met een leentoestel op uw verblijfadres in Nederland. Belt u ons na 12.00 uur, dan krijgt u het leentoestel de volgende dag.

Met Vervangend Toestel Service heeft u recht op een leentoestel tijdens de reparatie. U maakt een afspraak met een koerier die uw kapotte toestel komt ophalen en het vervangende toestel brengt.

Kies de situatie die voor u van toepassing is om uw claimnummer op te vragen.

1. U heeft een Chubb polis:

Bel Chubb
(043) 387 02 72

Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur

2. U heeft een Assurant polis

Bel Assurant
(088) 712 00 27

Openingstijden:
Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Za: 09.00 - 17.00 uur

Neem vervolgens contact op met Dynalogic om een afspraak te maken. Zorg dat u het IMEI nummer van uw toestel en het claimnummer bij de hand heeft.

Gebruik u een eSIM?

De eSIM dient verwijderd te worden van het toestel, zodat deze geïnstalleerd kan worden ophet leentoestel. Voordat u het eSIM profiel verwijderd, controleer of u de oorspronkelijke eSIM voucher nog in uw bezit heeft.Als u deze niet meer heeft, vraag dan de eSIM gegevens op in My Vodafone. Hiervoor moet u SMS berichten kunnen ontvangen en lezen op het scherm. Bewaar de eSIM voucher op een veilige plek.

Daarna kunt u de eSIM verwijderen van uw oude toestel en vervolgens de eSIM middels de QR code installeren op het leentoestel.

Als de schade aan het toestel te groot is en u de eSIM niet meer van het toestel kunt verwijderen, blokkeer dan uw eSIM via My Vodafone Zakelijk of via onze klantenservice. U kunt dit telefonisch doorgeven aan Dynalogic en de koerier neemt een nieuwe SIM voor u mee.

Bel Dynalogic
(045) 750 15 15

Openingstijden: 
Ma t/m zo: 09.00 - 21.00 uur

  • De koerier controleert het iRMA nummer en vult samen met u het leenformulier in. 
  • Is uw toestel gerepareerd? Dan nemen we contact met u op voor een afspraak om de toestellen weer om te ruilen.
  • U dient de simkaart of het eSIM profiel uit het leentoestel te verwijderen.

Vul het aanvraagformulier in.

Stuur het formulier naar:

Vodafone Libertel BV    
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Vervangend Toestel Service is ook af te sluiten in de Vodafone winkels.

 

We hebben alles wat u wilt weten of reparatie, verlies of diefstal op een rijtje gezet.

Vervangend Toestel Service op reis EU
  • Vervangend Toestel Service op reis EU is standaard inbegrepen bij Red Pro Connect, Select, Unlimited en Elite.
  • Is uw toestel defect, gestolen of kwijt, en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan sturen we per koerier een vervangend toestel naar uw verblijfadres in het buitenland (buiten Nederland, in de EU). Vraagt u vóór 14.00 uur Nederlandse tijd een leentoestel aan, dan ontvangt u 'm de volgende werkdag. Voor aanvragen na 14.00 uur Nederlandse tijd hebben we twee werkdagen nodig om het leentoestel op uw locatie te krijgen. 
  • U mag het leentoestel 4 weken gratis gebruiken vanaf het moment van aanvragen. 
  • Bent u weer in Nederland en is de leenperiode verstreken? Neem dan contact op met Dynalogic om uw leentoestel weer in te leveren.

 

Met Vervangend Toestel Service op reis EU heeft u recht op een leentoestel wanneer uw toestel defect is. U maakt een afspraak met een koerier die een vervangend toestel brengt.

Neem contact op met Dynalogic, om een afspraak te maken. 

Bel Dynalogic
+31 45 750 16 06

Openingstijden:
Ma t/m zo: 09.00 - 21.00 uur (Nederlande tijd). 

De koerier levert het leentoestel bij u af. Zodra u weer in Nederland bent, neemt u contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.

Is uw toestel gestolen of kwijt en heeft u Vervangend Toestel Service op reis EU? Dan heeft u recht op een leentoestel. 

1. Zorg eerst dat u uw SIM blokkeert:

  • Via My Vodafone, of;
  • Bel naar Vodafone Klantenservice: +31 654 500 100
    (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur | Za - zo: 08.00 - 18.00 uur Nederlandse tijd) 

2. Neem contact op met Dynalogic om een afspraak te maken met een koerier die een leentoestel en vervangende SIM brengt. Geef aan welk type SIM u gebruikt.

  • Dynalogic: +31 45 750 16 06
    (Ma t/m zo: 09.00 - 21.00 Nederlandse tijd)

3. Leentoestel en vervangende SIM ontvangen? Neem dan weer contact op met onze klantenservice om uw SIM te activeren. Bent u geen contracthouder, neem dan contact op met de contracthouder om de SIM te activeren. Houd de volgende gegevens bij de hand, zodat u uzelf kunt legitimeren:

  • Optie 1: uw bedrijfswachtwoord
  • Optie 2: Alle onderstaande gegevens:
    • a. Klantnummer
    • b. Bedrijfsnaam
    • c. Postcode en huisnummer
    • d. Mobiel telefoonnummer
    • e. Geboortedatum
    • f. Rekeningnummer

4. De koerier levert het leentoestel bij u af. Bent u weer in Nederland? Neem dan contact op met Dynalogic om het leentoestel te retourneren.