Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Cyberbeveiliging

Inloggen op de VSDM-portal, vragen over Ivanti, verzoeken voor Lookout of wilt u een incident voor Microsoft melden? Lees hier hoe het werkt.

Support desk

Vodafone heeft een Support desk voor Cyberbeveiliging. Hier kunt u terecht met vragen, verzoeken en incidenten over bijvoorbeeld VSDM (Workspace ONE), Ivanti, Microsoft Security, Secure Cloud Back-up, Trend Micro, Mobiele Beveiliging (Jamf), Lookout, Cisco en Accenture.

Ticket aanmaken

Op onze Service Navigator-omgeving kunt u zelf direct tickets aanmaken over alles dat met Cyberbeveiliging te maken heeft. Service Navigator vindt u in uw zakelijke My Vodafone-portal. Heeft u nog geen toegang, vraag die dan aan via onderstaand telefoonnummer of mailadres.

Vragen, verzoeken, incidenten

Veel Cyberbeveiligingsproducten bestelt en beheert u direct via Vodafone Business Marketplace of via uw accountmanager of servicemanager. Als u een technische vraag heeft, of bijvoorbeeld wilt verlengen of opzeggen, kunt u bellen of een e-mail sturen. Als u al een ticket heeft, kunnen we u sneller helpen.

Contact opnemen

U kunt contact opnemen via telefoon of e-mail. Als u belt voor functioneel technische storingen kunt u in het menu kiezen voor 'storingen'. Voor facturatie of administratieve zaken kiest u voor 'overige'. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen. 

Meer infomatie?

Op onze website vindt u meer informatie over onze Cyberbeveiliging-diensten:

·         Cyberbeveiliging voor het MKB

·         Cyberbeveiliging voor grootzakelijke organisaties