Microsoft 365
Al uw bestanden altijd binnen handbereik, want Microsoft 365 zit in de cloud. U hoeft geen software te installeren, u heeft alleen een internetverbinding nodig.
Voor veel gestelde vragen en antwoorden kunt u ook terecht op de website van Microsoft.
Vragen, verzoeken, incidenten
Alle Microsoft-producten bestelt en beheert u direct via Vodafone Business Marketplace of via uw accountmanager of servicemanager. Op Marketplace vindt u alle informatie over de oplossingen die wij bieden. Als u een technische vraag heeft, of bijvoorbeeld wilt verlengen of opzeggen, kunt u bellen of een e-mail sturen. Als u al een ticket heeft, kunnen we u sneller helpen.
Ticket aanmaken
Op onze Service Navigator-omgeving kunt u zelf direct tickets aanmaken over alles dat met Microsoft te maken heeft. Service Navigator vindt u in uw zakelijke My Vodafone-portal. Heeft u nog geen toegang, vraag die dan aan via onderstaand telefoonnummer of mailadres.
Contact opnemen
U kunt contact opnemen via telefoon of e-mail. Als u belt voor functioneel technische storingen kunt u in het menu kiezen voor 'storingen'. Voor facturatie of administratieve zaken kiest u voor 'overige'. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen. Bent u op zoek naar sales support? Dan kunt u bellen met +31 88 7145280.
- Ma t/m vr 8.30 - 17:30 uur
Meer infomatie?
Op onze website vindt u meer informatie over onze Microsoft-diensten: