OPPO Find X5 Pro kopen bij Vodafone

  • Supersnelle Snapdragon 8 Gen1 chip
  • Uitgebreide camera setup
  • Extra luxe 6.7" beeldscherm
  • Standaard veel opslag, grote accu én 5G
OPPO Find X5 Pro bij Vodafone

Je bent hier: alle telefoons > OPPO > Find X5 Pro > bestellen

OPPO Find X5 Pro

De OPPO Find X5 Pro is een krachtige en verassend complete telefoon. Hele snelle hardware, een grote accu, speciale camera's en standaard 256 GB aan opslag. Deze topklasse Android-telefoon wordt geleverd met een oplader en een beschermend hoesje.


- 6,7 inch QHD+ 120 Hz Dynamic Amoled beeldscherm
- 5000 mAh batterij, 80 Watt snelladen, 50 Watt draadloos
- De nieuwste Snapdragon 8 Gen1 chip van Qualcomm
- 12 GB werkgeheugen
- 256 GB opslag
- 50 MP hoofdcamera, 50 MP groothoek, 13 MP zoom, 32 MP selfie
 

OPPO Find X5 Pro specificaties

Icoon beeldscherm

Beeldscherm

Geniet van de mooiste beelden dankzij de adaptieve 120 Hz Amoled schermen. De Find X5 Pro is met een scherm van 6,7 " ook nog eens lekker groot. Ideaal voor video's te kijken en voor gamen op het hoogste niveau. 

Icoon camera

Hasselblad fotografie

OPPO werkt al jarenlang samen met Hasselblad, de bekende Zweedse fabrikant van spiegelreflexcamera's. Maak dus overal fantastische foto's en video's dankzij de veelzijdige camera's in deze telefoon. 

idea icoon

Standaard extra veel

De hardware van de Find X5 Pro geeft standaard net dat beetje meer. Een extra groot en veelzijdig scherm, standaard 256 GB opslag, een extra grote accu en een bijgeleverde snellader met beschermhoes.

Kleuren Glaze Black (zwart)
Display 6,7 " QHD+ Flat (3216 x 1440)
Dynamic Amoled tot 120 Hz
Camera's
achter
50 MP Ultra wide
50 MP Wide
13 MP Tele (2x)
Camera 
voor
32 MP selfie
Extra Camera
features
4K Ultra nachtvideo
Chip Snapdragon 8 Gen 1
Batterij 5000 mAh, 80W bedraad laden, 50W draadloos laden
Opslag en geheugen 256 GB / 12 GB
SIM Dual SIM, eSIM
Afmetingen 163.7 x 73.9 x 8.5 mm, 218 gram
Overig Gorilla Glass Victus+ beeldscherm, HDR 10+ beelden, IP-68 waterbestendig
Wat zit er in de doos

Dit zit er in de doos: alles wat je nodig hebt

De OPPO Find X5 Pro wordt geleverd met alles wat je maar nodig hebt. Naast de telefoon krijg je namelijk ook een snellader, USB-C kabel én een beschermhoesje mee voor de telefoon. Zo heb jij in één keer alles wat je nodig hebt in huis.

Find X5 Lite of Find X5 Pro?

Bij Vodafone zijn zowel de OPPO Find X5 Lite als de Find X5 Pro te koop. Beide snelle toestellen die veel waard voor je geld bieden. Welke past het beste bij jou?

Find X5 Lite: de budgetversie

Wil jij een goede telefoon zonder daarvoor de hoofdprijs te betalen? Dan zou de OPPO Find X5 Lite wel eens de beste keuze voor je kunnen zijn. 

Het scherm van de Find X5 Lite is groot, maar wel iets kleiner dan bij de X5 Pro. Ook liggen de resolutie en de refreshrate lager. De X5 Lite komt met genoeg ruimte en werkgeheugen om de nieuwste apps en games de komende jaren te kunnen spelen. Ook de accu is groot genoeg om de hele dag door te komen. De Lite heeft geen zoomlens, wel een macro-camera voor extreme close-up foto's.

OPPO Find X5 Lite

Find X5 Pro: het toptoestel

Kan het jou niet snel genoeg en mag het iets meer kosten? Dan is de OPPO Find X5 Pro waarschijnlijk jou op het lijf geschreven.

Met de X5 Pro heeft OPPO namelijk alles uit de kast gehaald om de best mogelijke telefoon te maken. Een groot scherm met extra hoge resolutie en een hogere verversingssnelheid voor vloeiende beelden. Ook heeft de X5 Pro extra veel opslag, meer werkgeheugen, de snelste Qualcomm chip en een grotere accu die supersnel op te laden is. Tot slot heeft deze versie betere camera's en een extra zoomlens.
 

OPPO Find X5 Pro
  Find X5 Lite Find X5 Pro
Display 6.43 " FHD+ (2400 x 1080)
Amoled 90 Hz
6.7 " QHD+ (3216 x 1440)
Dynamix Amoled tot 120 Hz
Camera's achter 64 MP hoofdcamera
8 MP Ultrawide
2 MP macro
50 MP hoofdcamera
50 MP Ultrawide
13 MP Tele
Camera voor 32 MP selfie 32 MP selfie
Chip Snapdragon 778G Snapdragon 8 Gen 1
Batterij 4500 mAh
60W bedraad laden
5000 mAh
80W bedraad laden
50W draadloos laden
Opslag en geheugen 128 GB opslag
8 GB geheugen
256 GB opslag
12 GB geheugen
Afmetingen 156.8 x 72.1 x 7.6 mm 163.7 x 73.9 x 8.5 mm

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/email. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.