Apple Watch Series 10 kopen bij Vodafone
- Always-on display
- Altijd en overal bereikbaar, ook zonder telefoon
- Slaapapneu-detectie
- Inzicht in je gezondheid en sportprestaties
Hij is er! De Apple Watch Series 10 is nu verkrijgbaar bij Vodafone. De Apple Watch 10 is de opvolger van de Apple Watch 9 en brengt veel nieuwe functies met zich mee. App, bel, stream muziek en houd je sportresultaten bij, gewoon vanaf je pols. En met Vodafone OneNumber ben je overal bereikbaar via je smartwatch, ook zonder telefoon op zak!
Lees hier alle uitgebreide informatie over de Apple Watch Series 10.
Dit is er nieuw bij de Apple Watch Series 10
S10 SiP
De Apple Watch Series 10 is de dunste watch die Apple ooit heeft uitgebracht. De S10 SiP in de Apple Watch Series 10 is dan ook speciaal ontworpen voor dit dunnere ontwerp.
Groter scherm
Het nieuwe scherm van de Watch 10 is een stuk groter dan zijn voorganger. Ook is de Apple Watch uitgerust met een OLED groothoekdisplay. Hierdoor kun je het scherm beter zien in allerlei hoeken.
Laadt sneller op
De Apple Watch 10 maakt het mogelijk om je watch sneller op te laden. Het is dan ook de Apple Watch met de snelste oplaadtijd tot nu toe. Breng je batterij in slechts 30 minuten van 0% naar 80%.
Kleuren | Zwart, denim, goud en roségoud |
Display | 46mm: 416 x 496 pixels Beeldoppervlak van 1220 mm² OLED always-on LTPO3 Retina-display 42mm: 374 x 446 pixels Beeldoppervlak van 989 mm² OLED always-on LTPO3 Retina-display |
Chip |
S10 SiP met 64‑bits dual‑coreprocessor |
Batterij | Tot 18 uur. Tot 36 uur in spaarstand. |
Capaciteit | 64 GB |
Afmetingen | 46 x 39 x 9,7 mm 42 x 36 x 9,7 mm |
Overig | Tik Dubbel Slaapapneu-detectie CO2 neutraal |
Dit zit er in de doos
In de doos zit alles wat je nodig hebt: je nieuwe Apple Watch Series 10 met bandje, de bijbehorende oplader en een instructieboekje. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen.
Veelgestelde vragen
Een cellular Apple Watch herken je aan de rode ring op de crown (de draaiknop aan de zijkant). Als er geen rode ring op de crown staat, heb je naast je smartwatch ook altijd je mobiel nodig om verbinding te maken. De vorige generatie smartwatches werkt alleen met wifi en Bluetooth, de nieuwste generatie (cellular watches) werkt ook met eSIM.
Vodafone OneNumber is het digitale abonnement waarmee je je mobiele nummer koppelt aan je cellular smartwatch. Dit doen wij via eSIM. Je smartwatch gebruikt dan data en belminuten uit je Vodafone abonnement.
Voor het koppelen van je cellular smartwatch aan je 06-nummer moet je bij ons een actief 06-nummer hebben. Heb je die niet, bestel hier dan je Vodafone Sim Only abonnement.
Dit is zeker mogelijk. Vodafone OneNumber is ook verkrijgbaar als OneNumber Sim Only.
Bij ons is dat niet mogelijk. Zonder OneNumber, oftewel eSIM, werkt je smartwatch namelijk alleen via wifi of Bluetooth. In dat geval moet je je telefoon alsnog altijd bij je hebben. Dan kan je beter op zoek naar een smartwatch zonder cellular functie.
Vodafone OneNumber kost slechts € 5 per maand en is dagelijks opzegbaar.
In het buitenland werkt dit nog niet. Hier heb je je telefoon nog in de buurt nodig om te kunnen bellen / internetten via je smartwatch.
Jazeker, klanten van Vodafone kunnen de smartwatch rentevrij in termijnen betalen. Kies zelf je maandbedrag. Een aanbetaling bij aanschaf mag, maar dat hoeft niet. Wanneer je OneNumber opzegt terwijl je de smartwatch nog aan het afbetalen bent, kun je de resterende termijnen maandelijks blijven aflossen, of alles in één keer.
Op dit moment bieden wij OneNumber alleen aan voor de cellular Apple Watch .
Je betaalt vanaf het moment dat je je OneNumber activeert op de Apple Watch-app op je iPhone.
Alleen wanneer je cellular watch niet verbonden is met je telefoon, verbruikt deze iets meer batterij dan wanneer je telefoon wel in de buurt is. Je watch is dan namelijk rechtstreeks verbonden met het mobiele netwerk. Taken die normaal gesproken worden gedaan door je telefoon, worden dan gedaan door je smartwatch zelf.
Je ontvangt als Vodafone-klant geen korting op OneNumber.
OneNumber is gekoppeld aan je Vodafone abonnement. De data en belminuten gaan uit je huidige bundel. Dus ook van je dubbele data.
eSIM is een digitale SIM. Je watch maakt gebruik van eSIM om gekoppeld te worden aan je mobiele abonnement. En OneNumber is het extra abonnement dat je nodig hebt om dit mogelijk te maken.
OneNumber is een los abonnement (en op elk moment opzegbaar), wat gekoppeld wordt aan je reguliere Vodafone abonnement.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je eSim activeert. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je smartwatch. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Je abonnement start zodra je je eSim activeert of zodra je je smartwatch hebt ontvangen.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op smartphones en smartwatches. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.