Veilig en productief, nu en in de toekomst

De digitale werkplek

Digitale vooruitgang is relevanter dan ooit. En daarmee het inrichten van een succesvolle digitale werkplek. Maar het roept ook veel vragen op. Hoe versterkt het digitale werken uw bedrijfsstrategie bijvoorbeeld? Zijn medewerkers buiten kantoor echt productiever? En hoe zit het met beveiliging en privacy van gegevens? Vodafone Business helpt u deze vragen te beantwoorden.

Digitale vooruitgang staat of valt met goede, veilige verbindingen en robuuste tools. Ontdek wat Vodafone Business voor u kan betekenen. Als betrouwbare partner verdiepen we ons oprecht in uw organisatie en toekomstplannen. Vanaf het moment dat u zich oriënteert tot aan het trainen en enthousiasmeren van eindgebruikers.

Neem contact op met het Vodafone team

Onze specialisten staan voor u klaar.

Uitgelichte oplossingen

Office 365 & Microsoft Teams

De basis

Het verzamelpunt voor alle communicatie en samenwerking:

  • Naadloze integratie met CRM, contact center en telefonie
  • Wij helpen bij de volledige inrichting, van advies en support tot en met adoptie
  • Opschalen? Afschalen? Heel eenvoudig via het self-service portal

OneNet

Hosted telefooncentrale in de cloud

Naadloze integratie van mobiele en vaste telefonie:

  • Klantvriendelijke koppelingen met CRM, receptie-tooling en call center
  • Gebruikersprofielen met slimme functionaliteiten
  • Voorbereid op groei: geen aanschaf of onderhoud. Dat doen wij voor u

 

Vodafone Calling in Office 365

Bellen en spraakfuncties in Teams

Eén complete oplossing voor vaste telefonie vanuit kantoor, huis én onderweg: 

  • Heldere kosten, flexibele keuzes: fixed fee of per minuut
  • Ondersteuning legacy technologie en aansluiting bij uw huidige omgeving
  • Altijd beschikbaar, ook bij storingen, dankzij Emergency Routing Services

> Zorgt dat iedereen overal en altijd kan samenwerken
> Minder reistijd en vergaderruimtes nodig
> Makkelijker samenwerken met klanten en leveranciers

> Altijd en overal bereikbaar: mis geen enkel telefoontje meer
> Flexibel kostenmodel: aan te passen naar behoefte
> Eén aanspreekpunt, één contract, één factuur

> Werkt volledig vanuit de cloud, niets meer op locatie nodig
> Eindgebruiker bepaalt eigen bereikbaarheid
> Betere bereikbaarheid zorgt voor tevreden klanten

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?