Overslaan en ga naar inhoud
Vodafone & Ziggo app
Regels alles in de Vodafone & Ziggo app. Je tegoed, bundels, facturen en persoonlijke gegevens, direct op je mobiel.
Vodafone & Ziggo App: pas zelf snel en makkelijk je gegevens aan | Support | Vodafone

Meld overlast

Heb jij last van ongewenste telefoontjes? In de Vodafone & Ziggo app kun je telefonische overlast bij ons melden.

Telefonische overlast melden

  1. Ga naar 'Service'
  2. Klik op 'Meld Telefonische overlast'
  3. Vul het formulier in

Meld telefonisch overlast via vodafone.nl/zakelijk

Betaalde diensten melden

Wil je af van betaalde sms- of internetdiensten? Op www.payinfo.nl vind je een overzicht van je betaalde diensten en kun je ze stopzetten of blokkeren.

Heb je een dienst als Netflix of Blendle en wil je die uitzetten? Ga dan naar de Vodafone Entertainment pagina.

Vodafone & Ziggo App: pas zelf snel en makkelijk je gegevens aan | Support | Vodafone

Wijzig je nummer

Wil je van nummer veranderen? Omdat je toe bent aan iets nieuws, of omdat het nodig is? Via de Vodafone & Ziggo app kun je snel en makkelijk je mobiele nummer wijzigen. 

Zo werkt het

  1. Ga naar 'Producten'
  2. Kies het goede 06-nummer
  3. Ga naar 'Abonnement'
  4. Klik op 'Je nummer wijzigen'
  5. Vul het formulier in
Vodafone & Ziggo App: pas zelf snel en makkelijk je gegevens aan | Support | Vodafone

Betalingsregeling

Lukt het je niet om je factuur in één keer te betalen? Dat kan gebeuren. Via de Vodafone & Ziggo app kun je een betalingsregeling aanvragen.

Zo werkt het

  1. Ga naar 'Facturen'
  2. Onderaan bij 'Rekening opties' kies je voor 'Betalingsregeling aanvragen'

Pauzeer je abonnement

Ga je reizen, studeren of werken in het buitenland? Zet je abonnement dan tijdelijk op pauze in My Vodafone.

Een abonnement pauzeren is alleen mogelijk voor particuliere klanten. Pauzeren kan niet als je een Red Together (Extra) abonnement hebt.

Zo werkt het

  1. Ga naar 'Producten'
  2. Kies het goede 06-nummer
  3. Ga naar 'Abonnement'
  4. Klik op 'Je abonnement pauzeren'
  5. Vul het formulier in

Vraag vergoeding aan

Kan je door een storing in ons netwerk langer dan 12 uur geen gebruikmaken van onze diensten? Dan heb je volgens de wet recht op een vergoeding voor de overlast. Het wettelijk minimumbedrag is € 1.

Bel ons of start een chat en we helpen je op weg.

Heb je langer dan 45 dagen netwerkproblemen? Doe dan onze Network check.

Vodafone & Ziggo App: pas zelf snel en makkelijk je gegevens aan | Support | Vodafone

Regel nog veel meer zaken

Wil je uitleg over je factuur, je prepaid opwaarderen of weten hoe het zit met bellen in het buitenland? Wij helpen je op weg.