‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar
De tijd van de klant is kostbaar. Hoe creërt u voor de klant een zorgeloze klantreis, die ook snel, efficiënt en zonder oponthoud plaatsvindt? Sybrand en Sydney leggen het uit in aflevering #5 van onze vodcastserie Connect Our Customers.
Connect Our Customers is de vodcast van Vodafone Business over klantbeleving. Bedoeld voor Business Partners, maar feitelijk interessant voor iederéén die te maken heeft met klanten. In deze inspirerende reeks zoomt host Sybrand van Hofwegen (Partner Marketing Manager B2B bij VodafoneZiggo) samen met CX-expert Sydney Brouwer in op de trends, ontwikkelingen en kansen omtrent klantbinding en klantbeleving.
Aan de hand van het VORST-principe voor klantbeleving behandelen Sybrand en Sydney iedere aflevering een andere invalshoek op klantbinding en klantbeleving.
In aflevering #5 van de vodcastserie gaat het over de T van Tijd. Hier gaat een oude waarheid op. Tijd is geld. Zeker ook voor uw klant! De vraag is dus: hoe zorgen we dat de klant zo weinig mogelijk energie en tijd kwijt is aan zijn of haar vraag of verzoek om support? Hoe zorgt een organisatie ervoor dat de tijd dié met de klant wordt doorgemaakt zo nuttig mogelijk wordt besteed?
Een echte uitdaging: de klantreis zo organiseren dat deze snel, efficiënt en zonder nodeloos oponthoud plaatsvindt. Hoe beter dit lukt, hoe meer de klant de klantreis zal ervaren als 'hassle-free', zonder zorgen. Een happy en loyale klant, die graag terugkomt voor nieuwe zaken!
Bekijk alle vodcasts in de serie Connect our Customers:
‘Connect Our Customers’ vodcast #1: wat wil de klant nu echt?
‘Connect Our Customers’ vodcast #2: opvallende contactmomenten
‘Connect Our Customers’ vodcast #3: investeer in de klantrelatie!
‘Connect Our Customers’ vodcast #4: verras uw klanten met service!
‘Connect Our Customers’ vodcast #5: de tijd van de klant is kostbaar
‘Connect Our Customers’ vodcast #6: CX? Aan de slag met de klant!
Deel dit artikel