Veelgestelde vragen over zakelijk Sim Only abonnement

Welk abonnement het meest geschikt is, hangt af van hoe vaak u online bent buiten wifi om. Met al onze Red Pro abonnementen belt en sms't u onbeperkt in Nederland in de EU. Het verschil in de abonnementen zit 'm in de databundel. Stuurt u alleen af een toe een mailtje onderweg? Dan is Red Pro Connect voldoende. Maar werkt u bijvoorbeeld onderweg veel online, voert u Teams-gesprekken via uw smartphone en downloadt u grote bestanden? Dan zit u beter met Red Pro Unlimited. U krijgt dan onbeperkt data in Nederland en de EU. Zo hoeft u niet bang te zijn voor extra kosten en heeft u nergens meer omkijken naar.

Ja, dat kan. Nummerbehoud vraagt u aan tijdens het bestellen. Vul het telefoonnummer of klantnummer in en wij regelen de rest, zodat gewoon bereikbaar blijft op uw vertrouwde telefoonnummer. 

Nummerbehoud aanvragen kan al 120 dagen voordat uw huidige abonnement afloopt. U kiest zelf het moment waarop uw nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat het nieuwe contract van start is gegaan. 

Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse 06-nummers.

Ja, maandelijks opzeggen is mogelijk. Echter, als u abonnement opzegt voordat het contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. U betaalt dan de resterende maanden van het abonnement in één keer af.

Bellen en sms'en doet u onbeperkt met een Red Pro abonnement. Voor datagebruik buiten uw Red Pro bundel rekenen we een tarief van € 0,0036 per MB. 

Voor Biz Basic geldt een buitenbundeltarief van € 0,10 per minuut en € 0,01 per MB.

Bellen naar 0800 en 116-nummers is gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten uw bundel. Hier betaalt u extra kosten voor.

Bekijk alle Vodafone Red Pro en Biz Basic tarieven in de uitgebreide tarievensheets. 

Wij sturen u een sms'je als u 80% van uw bel- of databundel heeft verbruikt. Is uw bundel helemaal op? Dan krijgt u nog een seintje per sms. 

Behoefte aan meer data? Of gaat u op (zaken)reis en wilt u meer mogelijkheden voor datagebruik binnen de EU of buiten de EU? Pas dan uw abonnement en bundel eenvoudig aan via My Vodafone, ook als het contract nog loopt. 

U krijgt van ons een 3-in-1 simkaart. Dat is een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Altijd dus een formaat dat ook in uw telefoon past. Druk de juiste sim uit de kaart, plaats het in uw toestel en geniet van uw zakelijke Vodafone abonnement.

U betaalt de maandelijkse bundel altijd vooraf via automatische incasso. Maakt u extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor de bundel voor de komende maand.

Het abonnement en contract starten zodra u de simkaart activeert of zodra uw nummer is overgezet na een aanvraag voor nummerbehoud. Vanaf dat moment begint ook de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van de contractperiode wordt het abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. U kunt het abonnement dan maandelijks opzeggen. 

Ja, u heeft het recht om tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling het product te retourneren. Stuur daarvoor op eigen kosten de bestelling aangetekend naar ons terug, of geef het kosteloos af in een Vodafone winkel. Gebruik voor retouren altijd ons retourformulier.

Eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn/bedenktijd van 14 dagen brengen wij in rekening. Bekijk ook onze uitgebreide informatie over retourneren of lees meer over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid.

Veranderen de zaken en heeft u bijvoorbeeld behoefte aan extra data? Dan veranderen we graag mee. Pas kosteloos uw bundel aan naar een abonnement dat op dat moment beter bij uw business past. Zo zit u altijd goed!