Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

E-book JOSH V: succes door intuïtie én data-gedreven aanpak

Combineer intuïtie en ‘gut feeling’ met data-gedreven beslissingen. Dat is één van de belangrijke leerlessen in dit e-book over data-driven fashion met Josh Veldhuizen, de grondlegger van het succesvolle online modemerk JOSH V! In dit e-book ontdekt u hoe zij haar succes vergroot door intuïtie te combineren met data-gedreven beslissingen. 

Josh Veldhuizen, grondlegger van het online modemerk JOSH V, legt in een interessant e-book uit hoe zij intuïtie combineert met datagedreven beslissingen. Interessant: lees ook de blog van Josh Veldhuizen, waarin zij onder meer vertelt over de nieuwe JOSH V brand store in Laren. 

Foto's bij dit artikel: Chantalle Laurent en Maryn Haertel.

E-book JOSH V: succes door combi van intuïtie én datagedreven denken

Het e-book geeft een groot aantal learnings uit de praktijk van JOSH V. Ook geeft Josh Veldhuizen antwoord op vragen die veel (mode)retailers zullen hebben, zoals deze:

  • Hoe heeft Josh Veldhuizen haar bereik kunnen verbreden door te vloggen?
  • Wat waren de belangrijkste inzichten uit data die Josh heeft geholpen om haar business te laten groeien?
  • Welke tips deelt Josh voor ondernemers die zowel een online als fysieke business willen opzetten?

Bekijk: de webshop van JOSH V. Zie ook de blog van Josh Veldhuizen over haar brand store in Laren.

Blog JOSH V: ‘Plannen voor een tweede winkel liggen op tafel’

Data-driven fashion

De strategie achter Josh V

 Ontdek het verhaal van Josh Veldhuizen
 Waardevolle tips voor ondernemers
 Leer hoe op data te vertrouwen