Samen werken aan de toekomst van retail
De uitdagingen in retail
De retail van vandaag kent vele uitdagingen. Winkels verschuiven een deel van hun verkoop naar online, terwijl webshops juist op zoek gaan naar fysieke verkooppunten. Daarnaast krijgen retailers te maken met stijgende kosten en de consument die op ieder kanaal een consistente koopervaring wil.
Vodafone Business helpt de retail in Nederland met veilige verbindingen en handige digitale oplossingen. Met 120 VodafoneZiggo winkels en wereldwijd zelfs 15.000 winkels weten wij als geen ander wat er speelt in retail. Dit gecombineerd met onze expertise op het gebied van connected business maakt dat wij u heel gericht kunnen adviseren bij het maken van de juiste keuzes.
Altijd verbonden
Betrouwbare netwerken, voor elk apparaat, waar dan ook
Goede klantervaring
Maak écht contact met uw klanten, via elk kanaal
Slimme oplossingen
Met slimme technologie krijgt u uw supply chain onder controle
Onze ervaring in retail
Vodafone Business heeft ruime ervaring in het ondersteunen van retailers met innovatieve telecom- en ICT-oplossingen. Ontdek een aantal van onze referenties.
Prénatal heeft meer dan 40 winkels, verspreid over heel Nederland. Omdat ouders steeds meer online winkelden, stak Prénatal veel energie in de versterking van de eigen webshop.
Waar KwikFit vroeger alle telefoontjes, online afspraken en e-mails afzonderlijk oppakte, gebeurt dat nu binnen één geïntegreerd platform. Het resultaat: de klantcontacten zijn beter en efficiënter.
Lees ook ons ebook
Op weg naar 2030
Wie actief is in de retail weet dat consumenten steeds meer verwachten, zowel on- als offline. De klant wil in control zijn en verwacht flexibele, transparante (betaal)opties. In ons ebook ontdekt u alle trends in retail.
Ontvang het ebook
Technologische oplossingen voor retail
Vodafone Business biedt een uitgebreid portfolio aan innovatie producten en oplossingen. U kiest wat past. Nauwe, soepele samenwerking met technologiepartners is onderdeel van onze werkwijze. Wij leveren onze oplossingen op een manier die voor u werkt: naadloos geïntegreerd en zonder dat dit invloed heeft op dagelijkse activiteiten.
Innovatieve technologie
Met de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals 5G en privé-netwerken, kunt u de betrouwbaarheid en prestaties van uw organisatie naar een hoger niveau tillen.
Deze innovatieve technologiën bieden een lagere latency, verbeterde databescherming en flexibiliteit. Dit helpt om uw organisatie altijd operationeel te houden, ook tijdens drukke periodes, onverwachte pieken in de vraag, of kritieke situaties.
Mobiele connectiviteit
Met betrouwbare mobiele connectiviteit blijven uw medewerkers verbonden, waar ze zich ook bevinden. Dit maakt samenwerking eenvoudiger en stelt teams in staat om snel en efficiënt te reageren op veranderende omstandigheden.
Dankzij de flexibiliteit van mobiele oplossingen kunt u moeiteloos inspelen op de behoeften van uw organisatie, waar ter wereld u ook opereert. Veilige en stabiele verbindingen zorgen ervoor dat uw medewerkers zorgeloos kunnen communiceren en uw processen optimaal blijven draaien, zonder onverwachte onderbrekingen of kosten.
Klantcontactcentrum
Uw klantenservice is het visitekaartje van uw bedrijf. Het is de eerste indruk die klanten krijgen en bepaalt in grote mate hun ervaring en perceptie van uw merk. Een naadloze, efficiënte klantenservice is van belang om concurrentievoordeel te behouden en klantloyaliteit te versterken.
Met een professioneel klantcontactcentrum kunt u niet alleen voldoen aan de verwachtingen van uw klanten, maar deze zelfs overtreffen.
Vodafone is uw partner in technologie en communicatie
Onze expertise, uw ideeën.
Together we can.
Blijf altijd op de hoogte
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd up-to-date met de laatste trends en nieuws in digitale technologie.