Overslaan en ga naar inhoud

Verzeker uw zakelijke toestel

Tegen schade, verlies en diefstal

Nooit zonder telefoon, wat er ook gebeurt

Uw zakelijk smartphone is inmiddels een compleet kantoor op broekzakformaat. Letterlijk en figuurlijk een kostbaar bezit waar u liever geen risico mee neemt. Uw nieuwe iPhone gestolen op een congres in Milaan of uit uw hand geglipt tijdens een sprint naar de trein? Met onze toestelverzekering, Garant, bent u snel gered. Al vanaf € 6 per maand!

Ontvang een gelijkwaardig toestel bij diefstal of verlies.

Dekking ook geldig tijdens uw verblijf in het buitenland.

Verzekering niet meer nodig? Garant is maandelijks opzegbaar.

Vergelijk de dekking van onze zakelijke telefoonverzekeringen

De dekking van Vodafone Garant Top is uitgebreider dan van Vodafone Garant Basis. Vergelijk hieronder de dekking.

  Garant Basis Garant Top
Dekking tegen valschade Ja Ja
Dekking tegen vochtschade Ja Ja
Wereldwijde dekking voor de 30 achtereenvolgende dagen
Ja Ja
Diefstal met braakschade of getuigenis 
(eigen risico € 100)
Ja Ja
Verlies & Diefstal zonder braakschade of getuigenis (eigen risico € 100) Nee Ja
Accessoires Nee Ja
Ongeoorloofd gebruik van mobiele verbinding bij diefstal Nee Ja
Eigen risico per gebeurtenis € 45 € 45
Spoedservice € 25 Gratis

Wat kost een zakelijke toestelverzekering per maand?

Waarde toestel Garant Basis Garant Top
Tot € 400 € 6 € 11,50
€ 400 - € 600 € 8,50 € 14
€ 600 - € 900 € 11 € 16,50
Vanaf € 900 € 13,50 € 19
Tablets € 11 € 16,50

Zo verzekert u uw bedrijfstelefoon

Nog geen Vodafone abonnement?

Kies in de shop uw abonnement en telefoon. Bij de volgende stap voegt u met een enkele muisklik de gewenste toestelverzekering toe.

Al een telefoon besteld?

Dan voegt u Vodafone Garant toe via My Vodafone. Dat kan nog tot 30 dagen na ontvangst van uw toestel of de start van uw abonnement.

Ook handig:

Vervangend Toestel Service

Met Vervangend Toestel Service krijgt u een leentoestel terwijl uw eigen telefoon gerepareerd wordt. Heeft u een Red Pro of Red Business abonnement? Dan krijgt u deze service gratis bij uw abonnement.

Voorwaarden zakelijke toestelverzekering

De voorwaarden die gelden, hangen af van de startdatum van uw verzekering. Bekijk hier wat voor u van toepassing is.

Veelgestelde vragen over zakelijke toestelverzekering

Bij schade
Als u een schadegeval heeft, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 088 - 712 00 27.

Procedure bij Reparatie na schadeclaim
U krijgt de keuze om gebruik te maken van de normale service of de Spoedservice. In geval van reparatie voeren we die reparatie uit met behoud van de (resterende) garantie op het toestel. Vergrendelingsmechanismen zoals bijvoorbeeld Find My iPhone of Google Lock moeten worden verwijderd voordat we de claim kunnen afhandelen.

- Normale procedure
U levert uw toestel in bij een Vodafone winkel naar keuze (in Nederland). Normaal gesproken is uw toestel na 5 werkdagen (maximaal 10
werkdagen) gerepareerd, uitgezonderd overmacht. Met de medewerker in de winkel maakt u bij inleveren een afspraak over het ophalen van het toestel na reparatie.

- Spoedservice
Met deze optionele service is uw verzekeringsclaim snel afgehandeld. Is uw claim bij ons telefonisch is doorgegeven en geregistreerd voor 14.30 uur ’s middags op werkdagen, dan haalt onze koerier het toestel diezelfde dag nog bij u op, op elke gewenst adres in de Benelux met een speciale transportkoffer. Vervoer gaat met een speciale transportkoffer. U hoeft het toestel dus niet zelf te verpakken of te voorzien van labels of retourformulieren. De eerstvolgende werkdag staan we alweer voor de deur met uw gerepareerde eigen toestel of een  gelijkwaardig exemplaar. 

Procedure bij een claim voor Verlies of Diefstal
Doe zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 8 kalenderdagen na ontdekking, aangifte van de diefstal bij de politie (of de lokale buitenlandse politie als u in het buitenland
verblijft) en zorg ervoor dat u een proces-verbaal van de aangifte van de politie ontvangt. In geval van verlies van uw mobiele toestel stelt u uw plaatselijke gemeente op de hoogte van het verlies. In het politierapport of het rapport van de plaatselijke gemeente moet het IMEI-nummer van het mobiele toestel dat het onderwerp is van de claim worden vermeld. Wanneer u een Garant Basis polis heeft, moet het politierapport ook eventuele getuigenverklaringen of de vaststelling van braaksporen vermelden. Uw schadegeval zal niet gedekt zijn als u deze gegevens niet aan ons kunt verstrekken.

We proberen uw toestel te vervangen door een toestel van hetzelfde merk/model en met dezelfde kleur en opslagcapaciteit, maar we kunnen dit niet garanderen. Als we uw toestel niet kunnen vervangen door een toestel van hetzelfde merk en model, bieden we een gelijkwaardig alternatief, bijvoorbeeld een toestel met soortgelijke specificaties. Hierover nemen we contact met u op. 

Als we uw toestel niet kunnen repareren, dan vervangen we het voor een gelijkwaardig nieuw of gereviseerd toestel. We proberen uw toestel te vervangen door een toestel van hetzelfde merk/model en met dezelfde kleur en opslagcapaciteit,
maar we kunnen dit niet garanderen. Als we uw toestel niet kunnen vervangen door een toestel van hetzelfde merk en model, bieden
we een gelijkwaardig alternatief, bijvoorbeeld een toestel met soortgelijke specificaties. Hierover nemen we contact met u op.

De totale dekking waarvoor Vodafone onder deze verzekeringsovereenkomst kan worden aangesproken is niet hoger dan de kosten van het verstrekken van een mobiel toestel
met gelijkwaardige specificaties en vergelijkbare functionaliteit, en bij Garant Top de maximaal gedekte waarde van vervangen accessoires en ongeoorloofd gebruik.

U mag de verzekering zonder opgaaf van reden opzeggen binnen de eerste 14 kalenderdagen vanaf de start van de verzekering of de dag waarop u de volledige voorwaarden heeft ontvangen. Bel hiervoor met 1200 of 1201 vanaf uw Vodafone mobiele telefoon, od 0800-0094 vanaf een vaste lijn. Vanuit het buitenland zijn we bereikbaar op +316 54 500 100. De betaalde premie van de verzekeringsovereenkomst betalen wij aan u terug. Goed om te weten: wanneer u binnen 14 dagen opzegt, is er nooit sprake geweest van dekking, ook niet in de dagen tot opzegging.

Wilt u opzeggen ná de eerste 14 kalenderdagen? Dan is de opzegtermijn één maand. Bij opzegging betalen we de premie terug voor de nog niet vestreken termijnen. Bel voor opzeggen 1200 vanaf uw Vodafone mobiele telefoon of stuur een opzegbrief naar Vodafone Libertel B.V., Backoffice Department Vodafone, Tav Backoffice Annuleringen, Postbus 1500, 6201 BM Maastricht.

Schade of diefstal melden

Is uw toestel kapot of gestolen? Met de juiste verzekering bent u snel weer bereikbaar.

Mijn toestel laten repareren »
Mijn toestel is kwijt of gestolen »

 

Toestelverzekering stopzetten

Vodafone Garant is maandelijks opzegbaar. Opzeggen doet u snel en eenvoudig via My Vodafone.

Naar My Vodafone »

Wij zijn Assurant Europe Insurance N.V., de verzekeraar. Wij zijn statutair gevestigd te Amsterdam, Paasheuvelweg 1, 1105 BE Amsterdam, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 72959320 en geregistreerd bij de toezichthouder Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12047588. Assurant Europe Insurance N.V. heeft een vergunning van De Nederlandsche Bank N.V.