Direct naar inhoud

Samen werken aan betere zorg

Met slimme oplossingen van Vodafone Business

De uitdagingen in de zorgsector

De zorg heeft te maken met veel uitdagingen, zoals personeelstekorten, vergrijzing en strengere regels. Ook wordt zorg steeds vaker thuis of digitaal gegeven. Dit vraagt om slimme technologie die past bij zorgverleners en cliënten.

Vodafone Business helpt zorgorganisaties met veilige verbindingen en handige digitale oplossingen. Wij bieden veilige connectiviteit, slimme platforms en een sterk partnernetwerk – de bouwstenen voor betere zorg, efficiëntere processen en meer werkplezier. Onze oplossingen helpen complexe uitdagingen terugbrengen tot eenvoudige, effectieve stappen. Samen maken we zorgorganisaties veerkrachtiger, menselijker en klaar voor de toekomst.

Employee satisfaction

Altijd verbonden

Betrouwbare netwerken,  voor elk apparaat, waar dan ook

Environmentally conscious

Veilig en compliant

Voldoe aan regels en richtlijnen zoals AVG en NEN7510.

Productivity

Slimme oplossingen

Minder werkdruk, meer tijd voor cliënten.

Onze ervaring in de zorg

Vodafone Business heeft ruime ervaring in het ondersteunen van zorgbedrijven met innovatieve telecom- en ICT-oplossingen. Ontdek een aantal van onze referenties.

Het probleem...

Het Leger des Heils deed alle support voor mobiele communicatie zelf. Maar als duizenden collega's elke dag probleemloos en veilig mobiel moeten kunnen bellen, dan ben je daar algauw een volle FTE aan kwijt. Als dat slechts één persoon is, maakt dat je proces kwetsbaar. 

Leger Des Heils vrijwilliger aan het werk

...en de oplossing

Vodafone Business nam end-to-end het mobiele beheer over. Van inrichting en onboarding tot hardware en administratie. Daarmee zijn zorgmedewerkers sneller inzetbaar, altijd bereikbaar en ervaren minder administratieve last. 

Stichting Aafje uit regio Rotterdam heeft volop ingezet op innovatie. Zo hebben ze hybride werken mogelijk via één geïntegreerd netwerk, met veilige vaste en mobiele connectiviteit.

Parlan, met 800 medewerkers actief in Noord-Holland, wordt op het gebied van cybersecurity volledig ontzorgd met Vodafone Business als strategische partner.

Het houdt niet op bij technologie

Vodafone Business neemt verantwoordelijkheid in Nederland. Zo helpen we met het programma Welkom Online we ouderen digitale vaardigheden te ontwikkelen. Ook sporen we klanten om MB's doneren aan het Leger des Heils of Kind & Ziekenhuis om anderen te helpen. Samen streven we naar een betere wereld via diverse initiatieven.

Technologische oplossingen voor de zorg

Vodafone Business biedt een uitgebreid portfolio aan innovatie producten en oplossingen. U kiest wat past. Nauwe, soepele samenwerking met technologiepartners in de zorgketen is onderdeel van onze werkwijze. Wij leveren onze oplossingen op een manier die voor u werkt: naadloos geïntegreerd en zonder dat dit invloed heeft op cruciale dagelijkse activiteiten.

Secure Connect As A Service
Veilige en betrouwbare netwerkconnectiviteit

Secured Connectivity as a Service

Cyberdreigingen nemen toe, IT-omgevingen worden complexer en het beheren van eigen infrastructuur kost tijd en geld. U wilt een oplossing die eenvoudig, veilig en flexibel is—zonder gedoe. Met een geïntegreerd aanbod van beheerde diensten, die hoogwaardige connectiviteit en cybersecurity combineren, blijft uw organisatie wendbaar, beschermd en altijd verbonden. 

Profiteer van extra flexibiliteit

Innovatieve technologie

Met de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals 5G en privé-netwerken, kunt u de betrouwbaarheid en prestaties van uw organisatie naar een hoger niveau tillen.

Deze innovatieve technologiën bieden een lagere latency, verbeterde databescherming en flexibiliteit. Dit helpt om uw organisatie altijd operationeel te houden, ook tijdens drukke periodes, onverwachte pieken in de vraag, of kritieke situaties.

Innovatieve technologie
Klantcontactcentrum
Zorg voor naadloze interacties

Klantcontactcentrum

Uw klantenservice is het visitekaartje van uw bedrijf. Het is de eerste indruk die klanten krijgen en bepaalt in grote mate hun ervaring en perceptie van uw merk. Een naadloze, efficiënte klantenservice is van belang om concurrentievoordeel te behouden en klantloyaliteit te versterken.

Met een professioneel klantcontactcentrum kunt u niet alleen voldoen aan de verwachtingen van uw klanten, maar deze zelfs overtreffen.

Vodafone is uw partner in technologie en communicatie

Onze expertise, uw ideeën.
Together we can.

Blijf altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd up-to-date met de laatste trends en nieuws in digitale technologie.