Fijn dat je blijft! Je kunt verlengen met een telefoon of Sim Only

Je toestel is kwijt

Toestel kwijt

Je bent je telefoon kwijt. Blokkeer je simkaart, doe aangifte en bel je verzekering.


1. Gebruik je Vodafone Mobile Protect?

Log in op Vodafone Mobile Protect en check waar je telefoon op dit moment is. Vergrendel je telefoon en wis je persoonlijke gegevens. Doe dit voordat je de simkaart blokkeert.


2. Je simkaart blokkeren

Kies een manier om je simkaart te blokkeren. Blokkeren via My Vodafone kan alleen als je een abonnement hebt.

Bel naar 0800-0094

Gebruik je Vodafone Wallet? Neem dan ook contact op met de leverancier van de betaalkaart in je wallet, zodat zij deze kunnen blokkeren.


3. Aangifte doen

Doe binnen 24 uur aangifte bij de lokale politie.

We kunnen je nummer weer deblokkeren als je een nieuwe simkaart of telefoon hebt. Heb je een abonnement? Stuur dan binnen 10 werkdagen het proces-verbaal naar ons op. Dan deblokkeren we je nummer gratis.

Vodafone
Postbus 1500
6201 BM Maastricht


4. Is je telefoon verzekerd?

Bel naar verzekeringsmaatschappij ACE om een schadeclaim in te dienen. Daarbij heb je een proces-verbaal nodig. Hou je proces-verbaalnummer bij de hand als je belt.

Telefoon: (043) 387 02 72

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: van 08.00 uur tot 18.00 uur
Zaterdag: van 10.00 uur tot 17.00 uur
Zondag: gesloten


Eerder verlengen

Heb je je abonnement aangesloten na 3 april 2016? Dan kun je al na 4 maanden verlengen naar een nieuw abonnement met een nieuw toestel!

Je nieuwe simkaart activeren

Heb je een nieuwe simkaart ontvangen? Activeer dan eerst je simkaart voordat je deze kunt gebruiken.


Voorkomen is beter dan genezen

Wist je dat er wekelijks 300 smartphones worden gestolen? Je smartphone beschermen tegen diefstal is heel eenvoudig. Zo maak je je smartphone onbruikbaar als deze gestolen wordt en kun je alle persoonlijke data op je toestel wissen.

Op de website van de overheid staat eenvoudig uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Boefproof!