Red Together

Eén grote databundel om samen te delen

  • Samen extra veel data delen als je ook Ziggo hebt Samen data delen met je familie

    • Dubbele data
    • Onbeperkt bellen en SMS'en
    • Alles op één rekening

Zo werkt Red Together

In 1 minuut weet je alles

Als je samenwoont deel je al zoveel samen; van je Netflix account tot je tandpasta.
Dus waarom niet je data?

Meer delen, meer data met Red Together

Met Red Together kun je abonnementen combineren en krijg je samen nog meer data. 80 GB om precies te zijn, of 160 GB als je ook Ziggo hebt. En je krijgt één overzichtelijke rekening. Handig toch!
  • Dubbele
    Data

    Vanaf twee personen wordt de 40 GB verdubbeld naar 80 GB en genieten jullie samen van één grote databundel.

  • Onbeperkt bellen
    en sms'en

    Met alle Red Together abonnementen kun je onbeperkt bellen en sms’en, niet alleen met elkaar maar ook met anderen.

  • Alles op
    één rekening

    Met alle Red Together abonnementen kun je onbeperkt bellen en sms’en, niet alleen met elkaar maar ook met anderen.

Dit betekent het voor jouw situatie

Met hoeveel personen wil je Red Together gebruiken?
Heb je ook Digitale TV & Internet (>30 Mbps) van Ziggo?
Nee
Ja
    • 80 GB

      160 GB

      om samen te delen

      160 GB

      om samen te delen
    •  

      27 50

      per maand
    • Red Together € 45 p.mnd.
    • Red Together Extra € 15 p.mnd.
    • Red Together Extra € 15 p.mnd.
    • Red Together Extra € 15 p.mnd.
    • Red Together Extra € 15 p.mnd.
    • Ziggo korting -€ 5 p.mnd.
    • Totaalprijs €  p.mnd.

Ja, ik wil bestellen!

Bij bestaande klanten moeten we het abonnement aanpassen. Bel daarom met ons speciale Red Together team of vul een online aanvraagformulier in. Ons team kan een abonnement direct omzetten naar een Red Together of Red Together Extra abonnement.

Naar het aanvraagformulier
0800 - 22 66 789

Maandag t/m vrijdag 08.00 - 20.00 uur
Zaterdag 08:00 - 18.00 uur

Je kunt Red Together en Red Together Extra abonnementen, met of zonder telefoon, bestellen via onze online shop.

Laat ons weten wanneer het contract afloopt, dan geven wij je een seintje wanneer je kunt overstappen op Red Together.

Geef me een seintje

Liever bestellen in de winkel?

Onze winkelmedewerkers helpen je graag persoonlijk bij je Red Together bestelling.

Vind de dichtstbijzijnde winkel

Zo hou je altijd overzicht en controle

  • Beheer gemakkelijk alles zelf vanuit de My Vodafone App
  • Pauzeer het dataverbruik van een groepslid als het even minder mag
  • Ontvang berichtjes wanneer iemand zijn datategoed heeft verbruikt

Veelgestelde vragen

Zijn er nog meer voordelen als ik ook Ziggo heb?
Wanneer je Vodafone en Ziggo Digitale TV & Internet (>30 Mbps) combineert, profiteer je bij ons standaard van een aantal Non-stop benefits. Ook bij Red Together. Je krijgt dus niet alleen maandelijks €5 korting op je abonnement en dubbele data, maar ook een TV-pakket naar keuze en een Safety pakket. Deze Non-stop benefits gelden overigens voor het gezamenlijke Red Together abonnement en staan los van hoeveel personen er in een groep zitten.

Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop benefits.
Wat verandert er voor mij als ik van mijn huidige Vodafone abonnement overstap op Red Together?
Met Red Together kun je straks meerdere personen samenbrengen onder één abonnement. En dat heeft een aantal voordelen. Zo verdubbelen we je data, die je samen kunt delen, ontvang je 1 rekening voor de hele groep en met het instellen van notificaties via Datategoed en met de Pauzeknop houd je makkelijk een klein beetje controle. Met Red Together kan elk lid van de groep bovendien onbeperkt bellen en SMS'en.

Hoe stel ik een groep samen?
Wanneer je minstens 1 Red Together abonnement en 1 Red Together Extra abonnement onder hetzelfde klantnummer hebt, ontvang je in My Vodafone een bericht om je Together groep te activeren. Omdat een Red Together Extra sim in eerste instantie 0 GB data heeft, dien je wel eerst bij alle groepsleden aan te geven dat ze data kunnen delen. In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groep.
Hoe verdeel ik de data in mijn Red Together abonnement?
In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. Lees hier alle info over het instellen en beheren van Red Together.
Wij hebben allebei een ander contract bij Vodafone, hoe werkt overstappen naar Red Together dan?
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Moet iedereen die in een groep zit familie zijn?
Nee hoor. Een Red Together groep kan uit maximaal 5 groepsleden bestaan. Dat betekent niet dat je allemaal op hetzelfde adres hoeft te wonen. Kinderen die het huis uit zijn of ergens anders staan ingeschreven, ooms, tantes of opa’s en oma’s kunnen ook gewoon bij Red Together komen. Het maakt eigenlijk niet uit met wie jij straks een groep vormt, maar alle groepsleden staan straks wel op het contract van de beheerder.

Je kunt je groep gaan activeren wanneer je minstens één Red Together abonnement en één Red Together Extra abonnement onder hetzelfde klantnummer of contract hebt. Daar hoort straks ook één overzichtelijke rekening bij voor alle abonnementen.
Ga naar support