Kleinzakelijk
Dit zijn ze: de 6 beste zakelijke telefoons voor zzp'ers
Eens in de zoveel tijd is het zover. U bent toe aan een nieuwe zakelijke telefoon. En de keuze is tegenwoordig reuze, dus hoe weet u welk model het beste bij uw wensen past? Ter inspiratie zetten wij de 6 beste zakelijke telefoons voor zzp’ers hier op een rijtje.
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Rens Kooiman
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business het MKB in het zonnetje – omdat we trots zijn op al die passie en ondernemingszin. Bijvoorbeeld van klanten zoals Rens Kooiman, directeur van De Prefabriek in Amsterdam. Over standaardisatie en schaarse timmervrouwen, over 900 gemiste aanvragen en het gat in de markt.
Online vindbaar zijn als zzp'er: 5 tips om direct mee te starten
Vast herkenbaar: u zoekt een boekhouder, of een bloemist. En via Google vindt u de website, locatie en reviews van wat u zoekt. In een paar seconden! U blij, én die ondernemer blij, want die is een nieuwe klant rijker. Dit laat zien hoe belangrijk het is om online vindbaar te zijn. Want zo’n bloemist kan nog zulke mooie boeketten binden, als niemand hem vindt, loopt hij klanten mis. Hetzelfde geldt voor uw zaak.
Wilt u makkelijk gevonden worden door potentiële klanten? Zorg dan dat deze dingen op orde zijn.
Zzp'er worden: ontdek in 3 stappen het ondernemerschap
Zzp'er worden geeft vrijheid en biedt veel mogelijkheden om uzelf te ontwikkelen, maar zzp'en kent ook uitdagingen. Het is belangrijk om vóór u start met ondernemen de voor- en nadelen goed tegen elkaar af te wegen.
Week van de Ondernemer: 10 vragen aan Ron Knaap (Trigion)
In de Week van de Ondernemer zet Vodafone Business een aantal bedrijven in het zonnetje – omdat we stiekem heel trots zijn op zulke klanten. Deze keer Ron Knaap, Directeur platform technology bij Trigion. Over 'drone in a box' en het belang van een netwerkorganisatie, over mouwen opstropen en de relevantie van menselijke interactie.
Expert: “Zo is LinkedIn hét visitekaartje voor zzp’er en mkb’er”
Zelf krijgt ze bijna al haar nieuwe spreek- en adviesklussen binnen via LinkedIn en via haar website. “Het LinkedIn profiel is anno 2024 het belangrijkste visitekaartje voor zzp’ers maar zeker ook voor ondernemers in het mkb”, zegt Marjolein Bongers, ervaren LinkedIn-trainer en -spreker en de ondernemer achter House of Social Media. Belangrijk voor wie opdrachten wil scoren via dit kanaal: video gaat héél belangrijk worden.