Vanaf € 25 per maand

Bij een 2-jarig abonnement en als je ook Internet van Ziggo hebt. Eenmalige aansluitkosten € 25.

Zo bestel je Red Together Extra

Stap 1

De beheerder sluit het Red Together abonnement (50 GB) af en koppelt ieder extra groepslid in de app met een Red Together Extra abonnement. Ieder Extra abonnement koppel je zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.

Stap 2

Als de 2e persoon gekoppeld is, verdubbelt de data naar 100 GB. Vanaf dan kunnen jullie los. Heb je ook internet van Ziggo? Dan verdubbelen we de data nog eens. Je krijgt 200 GB, € 5 éxtra korting op je abonnement en € 2,50 korting op elke Extra.

Stap 3

Naast één grote databundel hebben jullie ook één gezamenlijke rekening. Wil je het data-gebruik een beetje in de smiezen houden? Stel simpelweg een seintje in of zet je ‘m tussentijds op pauze via de My Vodafone app.

Red Together background

Zo voeg je iemand toe aan de groep

Elke groep heeft één beheerder. Die sluit het Red Together abonnement af. De manier waarop je een Red Together Extra abonnement aanvraagt, verschilt per situatie. We nemen een aantal situaties met je door. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je uiiteraard graag verder.

  • Word je een nieuwe klant bij Vodafone? Dan bestel je via onze webshop heel makkelijk één of meerdere Red Together Extra abonnementen mee. Klik bij het selecteren van je abonnement op Voeg groepsleden toe en selecteer het aantal extra abonnementen dat je wilt bestellen. Ieder Red Together Extra abonnement kost € 17,50 per maand. Ben je ook klant bij Ziggo? Dan betaal je slechts € 15 per maand!
  • Ben je al klant bij Vodafone en is de persoon die je wilt toevoegen dit nog niet? Via My Vodafone vraag je heel makkelijk een Red Together Extra abonnement aan. Dit kan zowel met als zonder nummerbehoud.
  • Ben je al klant bij Vodafone en is de persoon die je wilt toevoegen dit ook? Mogelijk moet je dan een contractovername uitvoeren. Dit gaat gelukkig heel makkelijk via My Vodafone of via het contractovernameformulier. Ben je al klant bij Vodafone en wil je toegevoegd worden aan een bestaande groep? Dan dient de beheerder van de groep je contract over te nemen. Op deze pagina vind je alle informatie over hoe een contractoverdracht werkt.
  • Wil je een Vodafone Prepaid nummer toevoegen aan de groep? Dit werkt hetzelfde als het aanvragen van nummerbehoud vanaf een andere provider. Bij het plaatsen van je bestelling kan je aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud.

Wil je een Red Together Extra abonnement aanvragen in combinatie met een toestel? Dat werkt net iets anders.

My Vodafone app

Beheer eenvoudig via My Vodafone

Als beheerder van de groep heb je volledige controle en inzicht in de abonnementen. Hiervoor maak je gebruik van My Vodafone of de My Vodafone app. In de My Vodafone omgeving kan je onder andere:

  • Je tegoeden en verbruik bekijken. Niet alleen van jezelf, maar ook van de andere groepsleden. Zo zie je op ieder moment hoeveel data er nog over is en of er kosten buiten de bundel zijn gemaakt.
  • Notificaties instellen per groepslid. Zit er bijvoorbeeld een enthousiaste puber in je groep die iets te veel Netflix kijkt op zijn telefoon? Dan kun je een notificatie instellen als hij of zij bijvoorbeeld 10 GB heeft verbruikt. Zowel de beheerder als het groepslid ontvangen dan een sms'je. 
  • De pauzeknop gebruiken. Loopt het de spuigaten uit met één van je groepsleden? Met de Pauzeknop beperk je de internetsnelheid van een abonnement tot 64 kb/s, in NL en de EU. Een appje versturen gaat nog wel, maar een filmpje kijken niet meer. De snelheidsbeperking gaat meteen in als je dit activeert en staat aan het begin van de volgende maand automatisch weer uit. Als de Pauzeknop aan staat, is het datagebruik gratis en gaat het niet van de datapot af.
  • Je factuur checken. Alle abonnementen staan op één factuur. Wel zo overzichtelijk.
  • Je gegevens wijzigen. Of het nou gaat om een adreswijziging of een wijziging van je rekeningnummer, je wijzigt het eenvoudig in je account.
  • Je abonnement verlengen. Toe aan een nieuw toestel? Verleng dan heel makkelijk je abonnement via My Vodafone. Let wel op: het verlengen van een Red Together Extra abonnement met toestel gaat net iets anders. Dit doe je niet via My Vodafone, maar via één van onze specialisten.

Red Together Extra in combinatie met toestel

Wil je een nieuw toestel bij je Red Together Extra abonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk! Net als bij een normaal abonnement kan je er voor kiezen om je toestel in één keer te betalen of per maand met een toestellening. Kies je voor een toestellening? Dan komen de kosten van de toestellening uiteraard bovenop de kosten van het abonnement. De kosten van Red Together Extra zijn € 17,50 per maand. Heb je ook internet van Ziggo? Dan krijg je hier nog € 2,50 per maand korting op.

Een Red Together Extra abonnement in combinatie met toestel kan je op dit moment nog niet via onze webshop bestellen. Neem hiervoor contact op met één van onze specialisten.

Red Together Extra toestel

De voordelen van Red Together

  • Deel één grote databundel met je familie of vrienden
  • Al voordelig vanaf 2 personen
  • Alle abonnementen op één factuur
  • Beheer gemakkelijk alles vanuit de My Vodafone App
  • Ontvang berichtjes wanner iemand zijn datategoed heeft verbruik
  • Pauzeer het datagebruik van een groepslid als het even minder mag
Red Together

Veelgestelde vragen over Red Together

 

Extra data en korting

Wanneer je Vodafone combineert met internet van Ziggo, profiteer je bij ons standaard van een aantal Non-stop benefits. Ook bij Red Together. Je krijgt dus niet alleen maandelijks tot € 7,50 korting op je abonnement en dubbele data, maar ook een tv-pakket naar keuze en een Safety pakket. Deze volop extra voordelen gelden overigens voor het gezamenlijke Red Together familie abonnement en staan los van hoeveel personen er in een groep zitten.

Kijk hier voor meer informatie over de Non-stop benefits.

 

Ontvang dubbel zoveel data

Met Red Together kun je straks meerdere personen samenbrengen onder één abonnement. En dat heeft een aantal voordelen. Zo verdubbelen we je data, die je samen kunt delen, en ontvang je 1 rekening voor de hele groep. En met het instellen van notificaties via Datategoed en met de Pauzeknop houd je makkelijk een klein beetje controle. Met Red Together kan elk lid van de groep bovendien onbeperkt bellen en sms'en.

Hoe stel ik een groep samen?

Wanneer je minstens 1 Red Together abonnement en 1 Red Together Extra abonnement onder hetzelfde klantnummer hebt, ontvang je in My Vodafone een bericht om je Together groep te activeren. Omdat een Red Together Extra sim in eerste instantie 0 GB data heeft, dien je wel eerst bij alle groepsleden aan te geven dat ze data kunnen delen. In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groep.

 

Data beheren via My Vodafone

In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. 

Red Together Extra aanvragen

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra. De beheerder die een Red Together abonnement (50 GB) afgesloten heeft, koppelt een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Red Together aanvragen voor de hele groep

Wil je in één keer een Red Together familie abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

 

Draag je contract over

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. 

 

Alle groepsleden op 1 contract

Nee hoor, de groep hoeft geen familie te zijn. Een Red Together groep kan uit maximaal 5 groepsleden bestaan. Dat betekent niet dat je allemaal op hetzelfde adres hoeft te wonen. Kinderen die het huis uit zijn of ergens anders staan ingeschreven, ooms, tantes of opa’s en oma’s kunnen ook gewoon bij Red Together komen. Het maakt eigenlijk niet uit met wie jij straks een groep vormt, maar alle groepsleden staan straks wel op het contract van de beheerder.

Je kunt je groep gaan activeren wanneer je minstens één Red Together abonnement en één Red Together Extra abonnement onder hetzelfde klantnummer of contract hebt. Daar hoort straks ook één overzichtelijke rekening bij voor alle abonnementen.

 

Ga je op reis buiten de EU of wil je naar je vrienden in het buitenland bellen? Bekijk alle tarieven en de voorwaarden.

 

Wil je onbezorgd gebruik maken van mobiel internet in Nederland en het buitenland? Hou je dan aan de Fair Use Policy. Met ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan je tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. Vodafone kan toeslagen in rekening brengen als je meer verbruikt dan de hieronder aangegeven limiet. Als je meer gebruikt dan het maximum, brengen we kosten in rekening van € 0,0036 per MB. We sturen je een sms wanneer je 80% en 100% van je databundel verbruikt hebt. Lees hier meer.

 

De groepsbeheerder betaalt het volledige abonnement. 

Via My Vodafone of de My Vodafone app kan je heel makkelijk een Red Together groep toevoegen en groepsleden toevoegen. Kom je er toch niet uit? Neem dan contact met ons op.

Zo hou je altijd inzicht

  • Beheer gemakkelijk alles vanuit de My Vodafone App
  • Pauzeer het datagebruik van een groepslid als het even minder mag
  • Ontvang berichtjes wanner iemand zijn datategoed heeft verbruikt
My Vodafone app