Bereikbaar
Een professionele uitstraling en altijd goed bereikbaar voor klanten op één telefoonnummer.
Een zorg minder
Binnenkomende gesprekken komen op de juist plek terecht. Dat zorgt voor blije klanten.
Onafhankelijk
Geen telefonieklant? Geen probleem. Een servicenummer koppelen we aan iedere verbinding.

De belangrijkste punten op een rij
CCS in de praktijk
Voor de Contact Center Services van Vodafone heeft u geen dure infrastructuur nodig. En dus ook geen investeringen. Zonder een gesprek te missen, is uw bedrijf binnen een week bereikbaar als de beste.
✓ Een professionele klantenservice op één bedrijfsnummer
✓ Aan te sluiten op uw bestaande verbinding
✓ Ieder nummer mogelijk
✓ Handige rapportages beschikbaar
✓ Overzichten per dag, maand en uur
Waarom Vodafone?
We draaien al lange tijd mee in de markt van 0800/0900-nummers.
Dat maakt ons marktleider in Contact Center Sercies, klantbereikbaarheid en facilitaire callcenters.
We hebben bijvoorbeeld de meeste 0900-nummers in ons portfolio en een uitgebreid, redundant uitgevoerd switchnetwerk. Ook hebben we een interconnectie met alle grote providers in Nederland en het meest uitgebreide aanbod aan diensten en modules. Allemaal met hetzelfde doel: zorgen dat uw klant snel de juiste persoon of afdeling aan de lijn heeft.
Van glasvezelkabel tot een soepele verbinding
Zo werkt dat
- Uw hosted call center draait op het snelle Ziggo glasvezelnetwerk op uw locatie. Meerdere locaties? Ook dat is geen probleem
- Stem de routering van telefoonverkeer af op uw wensen. Bijvoorbeeld op basis van netnummer of beschikbaarheid: is een groep drukbezet? Dan schakelt u het verkeer eenvoudig door naar een volgende groep.
- Met meldteksten en een keuzemenu maakt u uw Contact Center nóg persoonlijker
- Handig voor callcenter managers: via een webinterface kunt u de call flow real time monitoren en aanpassen als dat nodig is
Dit levert het op
Een hoop! Eén van de belangrijkste is kostenbesparing:
- U hoeft niet te investeren in een eigen Automatic Call Distributor (ACD)
- Een flexibel en eenvoudig uit te breiden en terug te schalen product
- Gesprekken worden efficiënt afgehandeld
- Een blije klant, die gelijk terecht komt bij de juiste medewerker

Case Study
Doorwerken tijdens een sneeuwstorm doe je zo
Bij flexibel werken moet je open staan voor een andere manier van werken. Uit je comfortzone stappen kan heel spannend zijn, maar levert veel op. Zo blijven je werknemers altijd productief, ook tijdens een sneeuwstorm.Werknemers vragen in toenemende mate om flexibiliteit. Onderzoek laat zien dat 36% ook buiten kantoor wil kunnen werken. Helaas is 1 op de 4 ontevreden over de mogelijkheden die hiervoor worden geboden. Ook Olivier Giraud, manager marketing en -communicatie bij IT-dienstverlener Valid, merkt dat de wens om flexibel te werken leeft. Het bedrijf ondersteunt diverse organisaties op het gebied van IT, variërend van een volledige IT-infrastructuur tot oplossingen en diensten, zoals outsourcing, met een IT-servicedesk. Giraud: "Onder flexibel werken verstaan wij locatie-onafhankelijk werken, of dat nu op kantoor is, bij een klant of thuis."
De mogelijkheden
Andere zakelijke oplossingen
-
Vodafone Flex
Dankzij de flexibiliteit van SD-WAN en een handig online platform, regelt u met Vodafone Flex alles gemakkelijk zelf.
-
One Fixed
Een complete, vaste telefoniedienst voor bestaande en nieuwe telefooncentrales. Schaalbaar en klaar voor de cloud.
-
One Net
One Net Enterprise combineert vaste breedbandverbinding en vaste & mobiele telefonie met een hosted telefooncentrale.