Persoonlijk en efficiënt klantcontact

Contact Center Services

Neem contact op met het Vodafone team

Onze specialisten staan voor u klaar.

Een klant-contactcenter op maat nodig? Met Ziggo Contact Center Services houdt u zelf de touwtjes in handen. Of eigenlijk, de knoppen. Want met 1 druk op de knop past u direct uw callcenter aan op de behoeften van dat moment.
studenten icon

Bereikbaar

Een professionele uitstraling en altijd goed bereikbaar voor klanten op één telefoonnummer.

studenten icon

Een zorg minder

Binnenkomende gesprekken komen op de juist plek terecht. Dat zorgt voor blije klanten.

studenten icon

Onafhankelijk

Geen telefonieklant? Geen probleem. Een servicenummer koppelen we aan iedere verbinding.

Vodafone CCS

De belangrijkste punten op een rij

CCS in de praktijk

Voor de Contact Center Services van Vodafone heeft u geen dure infrastructuur nodig. En dus ook geen investeringen. Zonder een gesprek te missen, is uw bedrijf binnen een week bereikbaar als de beste.    

Een professionele klantenservice op één bedrijfsnummer
Aan te sluiten op uw bestaande verbinding
Ieder nummer mogelijk   
Handige rapportages beschikbaar
Overzichten per dag, maand en uur

Waarom Vodafone?

We draaien al lange tijd mee in de markt van 0800/0900-nummers. 
Dat maakt ons marktleider in Contact Center Sercies, klantbereikbaarheid en facilitaire callcenters.
We hebben bijvoorbeeld de meeste 0900-nummers in ons portfolio en een uitgebreid, redundant uitgevoerd switchnetwerk. Ook hebben we een interconnectie met alle grote providers in Nederland en het meest uitgebreide aanbod aan diensten en modules. Allemaal met hetzelfde doel: zorgen dat uw klant snel de juiste persoon of afdeling aan de lijn heeft. 

Van glasvezelkabel tot een soepele verbinding

Zo werkt dat

  • Uw hosted call center draait op het snelle Ziggo glasvezelnetwerk op uw locatie. Meerdere locaties? Ook dat is geen probleem
  • Stem de routering van telefoonverkeer af op uw wensen. Bijvoorbeeld op basis van netnummer of beschikbaarheid: is een groep drukbezet? Dan schakelt u het verkeer eenvoudig door naar een volgende groep. 
  • Met meldteksten en een keuzemenu maakt u uw Contact Center nóg persoonlijker
  • Handig voor callcenter managers: via een webinterface kunt u de call flow real time monitoren en aanpassen als dat nodig is

Dit levert het op

Een hoop! Eén van de belangrijkste is kostenbesparing:

  • U hoeft niet te investeren in een eigen Automatic Call Distributor (ACD)
  • Een flexibel en eenvoudig uit te breiden en terug te schalen product
  • Gesprekken worden efficiënt afgehandeld
  • Een blije klant, die gelijk terecht komt bij de juiste medewerker
QSN stroomlijnt risicomanagement met Vodafone

Case Study

Doorwerken tijdens een sneeuwstorm doe je zo

Bij flexibel werken moet je open staan voor een andere manier van werken. Uit je comfortzone stappen kan heel spannend zijn, maar levert veel op. Zo blijven je werknemers altijd productief, ook tijdens een sneeuwstorm.Werknemers vragen in toenemende mate om flexibiliteit. Onderzoek laat zien dat 36% ook buiten kantoor wil kunnen werken. Helaas is 1 op de 4 ontevreden over de mogelijkheden die hiervoor worden geboden. Ook Olivier Giraud, manager marketing en -communicatie bij IT-dienstverlener Valid, merkt dat de wens om flexibel te werken leeft. Het bedrijf ondersteunt diverse organisaties op het gebied van IT, variërend van een volledige IT-infrastructuur tot oplossingen en diensten, zoals outsourcing, met een IT-servicedesk. Giraud: "Onder flexibel werken verstaan wij locatie-onafhankelijk werken, of dat nu op kantoor is, bij een klant of thuis."

De mogelijkheden

Contact Center Services
Contact Center Services
Contact Center Services
Contact Center Services
Contact Center Services
Contact Center Services

Andere zakelijke oplossingen

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?