Direct naar inhoud

V-Hub, kenniscentrum voor ondernemers

Inspiratie, ideeën en advies voor ondernemers. Alles over veilig hybride werken, digitalisering en ondernemen, op één plek!

Hoe technologie de communicatie met uw klanten kan verbeteren

Geduld is niet langer een deugd in de klantenservice. Want klanten wachten niet. Ontdek hoe zakelijke communicatietechnologieën zoals chatbots, CRM-systemen en multichannel ondersteuning kunnen zorgen voor snellere antwoorden, naadloze service, gerichte marketing en nog veel meer.

Zakelijk luistervoer: dit zijn de 10 business podcasts van 2025

Waar haalt u als ondernemer verse en inspirerende businesskennis vandaan? Vodafone Business nam een duik in de podcast-vijver en selecteerde tien inspirerende podcasts over het ondernemerschap, marketing, geldzaken en de nieuwste business trends.  

Samen tegen cybercrime: ‘Echt niet vandaag’ campagne gelanceerd

Nederland wapent zich tegen digitale dreigingen en de politie loopt voorop. Met de campagne ‘Echt niet vandaag’ wil de politie, ondersteund door partners als Vodafone Business, Nederlanders weerbaarder maken tegen digitale oplichters, die steeds geraffineerder te werk gaan. Vodafone Business ondersteunt het initiatief met technologische expertise en slimme oplossingen voor veilig ondernemen.

Boom uitgevers stuurt op service met Vodafone Calling

Koninklijke Boom uitgevers heeft met Vodafone Calling in Microsoft Teams de bereikbaarheid verbeterd van al haar 300 professionals en met name van de klantenservice. Een klant of leverancier die belt, moet zich welkom voelen, vinden ze bij Boom. Altijd. Want, zoals de kernwaarde van het bedrijf luidt: ‘Voor een beter begrip’.

#Techtalk 8: Sydney Brouwer - Klant blij met kleine gerichte acties

U kunt als ondernemer jarenlang investeren in klanttevredenheid, CX-managers en fancy dashboards. En toch kan de klantbeleving achterblijven bij uw bedoelingen. Op welke knoppen kunt u dan nog drukken om wél het verschil te maken? In aflevering 8 van #techtalk legt klantbelevingsexpert Sydney Brouwer uit waarom goedbedoelde inspanningen vaak tekortschieten – en hoe u met kleine, slimme acties uw klant écht centraal stelt.

Van 'losse support' naar Managed Services bij het Leger des Heils

Het Leger des Heils besloot om een deel van haar IT-ondersteuning uit te besteden. Voor het beheer van de mobiele communicatie wordt nu samengewerkt met Vodafone Business. Maar de managed services groeiden geleidelijk uit van on-site support tot een nieuwe vorm van dienstverlening. Kevin Schepers, Manager afdeling Werk & Infra bij het Leger des Heils, en Jeroen Steggink, Corporate accountmanager bij Vodafone Business, vertellen hoe dat ging.

21
mei 2025

🕒 10:00 - 14:30

📍 Utrecht

Schrijf u in!

Alles over cybercrime in één dag, voor mkb-ondernemers in het Experience Centre. Onze bijdrage aan het ‘Echt niet vandaag’ initiatief! 

Wat is V-Hub?

Op V-Hub vindt u inspiratie, ideeën en advies voor het midden- en kleinbedrijf. Over security, over veilig hybride werken, digitalisering, duurzaam denken en doen. Over alles wat u nodig heeft om succesvol(ler) te ondernemen, op één plek! 

Waar kan V-Hub u mee helpen?

Ondernemende mensen vormen het kloppend hart van onze economie. Met inspirerende artikelen en met gratis, onpartijdig en bruikbaar advies helpen wij zzp’ers, mkb’ers en grotere bedrijven vooruit. Wij laten u de trends zien en de mogelijkheden van nieuwe technologie. En: we vertellen en demonstreren hoe ondernemend Nederland kan aanhaken bij de ontwikkelingen. Vodafone Business selecteert voor u op V-Hub de informatie die er echt toe doet.