Overslaan en ga naar inhoud
MKB (5-250 medewerkers)
MKB (5-250 medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)
Grootzakelijk (250+ medewerkers)

Grootzakelijk

Stedin: naar gestructureerde aanpak klantcontacten met AI

Geautomatiseerde klantcontactcenters, chatbots, robocalls... Er zijn zoveel mogelijkheden om klantcontacten te verbeteren en te structureren. Maar de vraag is: hoe krijg je het voor elkaar? Netbeheerder Stedin zocht én vond het antwoord in samenwerking met Vodafone Business. 

Klantcontact verbeteren? Tips, adviezen en 2 checklists

Kunnen klanten altijd, overal en via elk kanaal contact met u opnemen? Krijgen zij snel antwoord en kunnen zij rekenen op vlotte service? Een praktische checklist helpt u nu om de juiste keuzes te maken voor succesvolle klantinteractie.

Meer inzicht in cyberdreigingen, ook voor middelgrote organisaties

Hoe zorgt een bescheiden organisatie dat ze toch op de grootst mogelijke cyberveiligheid kan rekenen? Ron Ploeg, IT & Facility Manager bij zorgorganisatie Parlan, vertelt over dreigingen en naïviteit. Over oplossingen en maatwerk. En over de overtuigingskracht van een SBS-microfoon. 

VINCI Energies over CYOD: ontzorging, keuze en gemak

CYOD is een praktische ‘ontzorgingsdienst’ voor organisaties om centraal devices en abonnementen te realiseren voor medewerkers. “Met de CYOD-dienst van Vodafone Business wordt onze IT-afdeling ontzorgd én bieden we onze mensen meer keuze en gemak”, vertelt Jan Govert Kemps, IT-director bij VINCI Energies Nederland. Sinds een jaar maakt zijn organisatie gebruik van CYOD, wat het werkende leven van hem én zijn collega’s een stuk aangenamer maakt. 

Wie DDoS-aanvallen kan afslaan, kan ongestoord ondernemen

Websites zijn onbereikbaar, werken op kantoor is niet mogelijk, streamingdiensten functioneren niet… Een DDoS-aanval kan een grote impact hebben op uw organisatie. Waar zitten de risico's? En hoe kunt u zich ertegen beschermen?

Vodafone innoveert: hulpdiensten testen ‘kritieke communicatie’

50 hulpverleners. 3 landen. 24 uur. Een bende drugssmokkelaars wordt achtervolgd vanuit België, dwars door Nederland, tot in Duitsland. Een live test van kritieke communicatie tussen hulpdiensten uit meerdere landen. Resultaat: missie geslaagd voor Vodafone met technologiepartner Airbus.