Grootzakelijk
NIS2: maak uw bedrijf klaar voor de toekomst met deze checklists
Met de komst van de NIS2-richtlijn in 2024 zet de Europese Unie een grote stap voorwaarts in het versterken van de cybersecurity. Of u nu een groot bedrijf bent dat essentiële diensten levert of een mkb-leverancier in de toeleveringsketen van deze bedrijven, het is essentieel om NIS2 als een project aan te pakken. In dit artikel leggen we uit hoe u dat doet.
26.000 Klantcontacten? Analyseren en learnings meteen toepassen
Wie zoals VodafoneZiggo zo'n 26.000 klantcontacten per dag afhandelt, beschikt over veel data. Maar hoe benut je die zo goed mogelijk om de klantervaring én het proces te verbeteren? Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service, over de nieuwe kansen en mogelijkheden van speech analytics en generatieve AI.
Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren
Optimale bereikbaarheid? Persoonlijke service? Als het om klantcontact gaat, verwachten mensen steeds meer van organisaties. Een klantcontactcenter (KCC) kan een grote bijdrage leveren aan naadloze interacties en sterke relaties.
Vier manieren om mobiele hardware duurzamer te financieren
Bedrijven die veel mobiele devices gebruiken én oog hebben voor duurzaamheid, staan voor de vraag: 'Hoe manage ik de zaak zonder de planeet onnodig te belasten?' Rutger van den Berg, senior product manager bij Vodafone Business, kent vier verschillende antwoorden.
Tech4Business Event ontdekt de toekomst van werk (met AI)
Technologische ontwikkelingen hebben een groot effect op onze manier van werken. Nu AI op grote schaal intrede heeft gedaan, brengt dit interessante kansen en uitdagingen met zich mee. Hoe kunt u als organisatie AI efficiënt en effectief implementeren binnen bedrijfsprocessen en hoe zorgt u dat medewerkers het op de juiste manier adopteren? Daarover ging onlangs de tweede editie van Tech4Business, georganiseerd door Vodafone Business.
Hoe blijft uw winkelbedrijf relevant? Switch van retail naar e-tail!
Consumenten switchen graag naadloos tussen online shops en fysieke winkels. En door de groei van e-commerce wordt bijna elke stenen winkel zonder online verkoop irrelevant. Maar hoe wordt u van een fysieke retailer ook een succesvolle e-tailer?