Created with Sketch.Created with Sketch.

Fijn dat je blijft! Je kunt verlengen met een telefoon of Sim Only

Vodafone en Ziggo

Vragen over onze samenwerking? Wij zetten de meest gestelde vragen voor je in een handig overzicht.

De belangrijkste punten op een rij:

1

Alle mobiele en vaste zakelijke nummers blijven gewoon bij Vodafone

2

Voor vragen over Vodafone producten en diensten bel je met de Vodafone klantenservice of je Zakelijke Accountmanager

3

Er verandert niets aan je rekening

4

Als er nieuws is over Vodafone en Ziggo, hoor je dat meteen van ons

Ook interessant om te weten...

Gaat mijn nummer nu over naar Ziggo?

Nee, je nummer blijft gewoon bij Vodafone. Of je nu prepaid belt, een persoonlijk abonnement hebt of een zakelijke klant bent met vaste en mobiele nummers.

Je rekening krijg je ook nog steeds van ons en opwaarderen blijft hetzelfde.

Kan ik My Vodafone en de app blijven gebruiken?
Ja, voor je mobiel regel je alles nog steeds in de My Vodafone App of op de website. En voor je Ziggo producten log je in op Mijn Ziggo.
Krijgen Vodafone en Ziggo een nieuwe naam?
Nee, we gaan samenwerken met Ziggo. Dat betekent dat we voorlopig onszelf blijven. Vodafone dus. Met onze eigen producten, website, app en winkels.
Kan ik producten van Ziggo bij Vodafone bestellen?

In Vodafone winkels kun je nu ook terecht voor Ziggo producten, en andersom. Online bestel je nog gewoon via Ziggo.nl of Vodafone.nl.

Wat gebeurt er met mijn zakelijke producten en diensten?
Alle Vodafone producten en diensten blijven voorlopig hetzelfde. Net als de tarieven en voorwaarden ervan. Ook wijzigt er niets aan afspraken die je met ons hebt gemaakt. Bijvoorbeeld over contracten en service levels.
Ik vind die samenwerking geen goeie zet, kan ik nu opzeggen?

Niet blij dat wij gaan samenwerken? Dat vinden we natuurlijk jammer. Omdat de voorwaarden van je abonnement hetzelfde blijven, kun je niet per direct opzeggen. Als je contract is afgelopen, is de opzegtermijn 1 maand.

Kan ik extra voordeel halen uit jullie samenwerking?

Jazeker! Doordat we samenwerken kunnen we meer voor je betekenen. En als je klant bij Vodafone én Ziggo bent (of wordt), hebben we non-stop gratis extra's voor je in petto!

Kan ik Vodafone bellen voor vragen over mijn Ziggo producten?

Nee, voor vragen over je Ziggo producten bel je met de klantenservice van Ziggo, zoals je dat gewend bent.

Heb je vragen over je Vodafone abonnement of prepaid, dan bel je gewoon naar 1200.

Ik had Vodafone Thuis. Kan ik nu overstappen naar Ziggo?
Ja, dat kan zeker. Als je contract (bijna) is afgelopen, kun je overstappen naar Ziggo. Op de website van Ziggo vind je alle producten op een rij.
Houd ik gewoon mijn eigen Zakelijke Accountmanager?
Ja, je houdt gewoon je eigen Zakelijke Accountmanager. Want dat is wel zo vertrouwd. Heb je ook een Zakelijke Accountmanager bij Ziggo? Dan blijft die het aanspreekpunt voor je Ziggo-producten. Uiteraard stemmen ze onderling alles af, zodat je diensten naadloos op elkaar aansluiten.