Overslaan en ga naar inhoud

Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren

Optimale bereikbaarheid? Persoonlijke service? Als het om klantcontact gaat, verwachten mensen steeds meer van organisaties. Een klantcontactcenter (KCC) kan een grote bijdrage leveren aan naadloze interacties en sterke relaties.

De nieuwe whitepaper 'Wie z’n klanten  echt kent kan excelleren' van Vodafone Business biedt inzichten, signaleert trends en geeft tips voor iedereen die benieuwd is naar de kansen en mogelijkheden van KCC's.

Herkenbare vraagstukken

Of u nu Customer Contact Manager, IT Manager of Innovatie Manager bent, en of u nu bij de overheid werkt, in de commerciële sector of in de zorg: onze nieuwe whitepaper laat zien hoe u de beste antwoorden vindt op herkenbare vraagstukken. Hoe voldoen we aan de steeds hogere verwachtingen van onze klanten? Hoe brengen we beheerkosten omlaag? En hoe zorgen we dat de organisatie nieuwe technologieën omarmt? 

Ook interessant: '5 bedrijfsnetwerk-frustraties – en wat u er aan kunt doen'

Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren

Trends, inzichten en tips in het e-book

Ook geïnteresseerd in een passende, innovatieve oplossing voor klantcontacten? In de mogelijkheden en voordelen van een toekomstbestendig KCC? Download dan nu het e-book 'Wie z'n klanten echt kent, kan excelleren' en ontdek actuele trends, nieuwe inzichten en praktische tips.

Klantcontactcenter: wie z'n klanten echt kent, kan excelleren (whitepaper)

Wie z’n klanten echt kent kan excelleren

 6 niet te missen inzichten
 Trends en cijfers over klantcontact
 Wat een klantcontactcenter oplevert