Direct naar inhoud

Grootzakelijk

Onthuld op Tech4Business: zó transformeert u de CX met de 5 I’s

De klant van nu is goed geïnformeerd, veeleisend, digitaal gericht en neemt beslissingen veelal intuïtief. De klant is bovendien behoorlijk ongeduldig. Een uitdaging voor menige organisatie in Nederland en daarom ook een uitstekend thema voor het Tech4Business event in het Eye Filmmuseum in Amsterdam. Daar klonk één boodschap luid en duidelijk: technologie en menselijkheid zijn geen tegenpolen, maar kunnen elkaar versterken.

Van 'losse support' naar Managed Services bij het Leger des Heils

Het Leger des Heils besloot om een deel van haar IT-ondersteuning uit te besteden. Voor het beheer van de mobiele communicatie wordt nu samengewerkt met Vodafone Business. Maar de managed services groeiden geleidelijk uit van on-site support tot een nieuwe vorm van dienstverlening. Kevin Schepers, Manager afdeling Werk & Infra bij het Leger des Heils, en Jeroen Steggink, Corporate accountmanager bij Vodafone Business, vertellen hoe dat ging.

SASE in netwerken en beveiliging: het beste van twee werelden

Netwerken en beveiliging lijken soms twee verschillende werelden - terwijl ze juist steeds sterker op elkaar moeten kunnen vertrouwen. De gemeenschappelijke vraag is: hoe houden we elke gebruiker veilig en verbonden in elke cloud? Een lastige vraag met een verrassend eenvoudig antwoord: SASE.

Klantcontact: nieuw onderzoek levert 10 gouden regels op

Hoe tevreden zijn Nederlanders over hun contacten met organisaties? Welke kanalen gebruiken zij het liefst? En hoe kijken zij aan tegen chatbots en spraak-assistenten? Vodafone Business werkte mee aan een groot onderzoek en zet hier de belangrijkste antwoorden op een rij. Eén van de interessante uitkomsten: AI-gedreven klantcontact blijkt aan vertrouwen te winnen.

Security en NIS2: wat betekenen de nieuwe regels voor uw organisatie?

U doet er alles aan om de mensen, locaties en dingen in uw organisatie op een veilige manier te verbinden. Maar de introductie van de nieuwe NIS2-wetgeving in 2024 zorgt voor veel nieuwe vragen en uitdagingen. Onze nieuwe whitepaper zet de belangrijkste feiten, inzichten én aandachtspunten voor u op een rij.

Nieuwegein over op toekomst-bestendige cloud communicatie

Achterhaalde communicatiesystemen in één keer flink verbeteren: de uitdaging voor de gemeente Nieuwegein was niet gering. Hoe stap je met een 'big bang' over naar een cloud communicatie oplossing die je alle ruimte biedt voor groei en vernieuwing? Projectbegeleider Sander Kars vertelt hoe het in Nieuwegein in z'n werk ging en welke rol Vodafone Calling tegenwoordig speelt.