Ontdek hoe Nederlandse retailers aan hun toekomst werken
-
Prénatal digitaliseert: hoe de babywinkel ‘connected’ werd
Prénatal digitaliseert. Het versterkte niet alleen de webshop, maar ontwikkelde met Vodafone Business ook ‘de connected winkel’.
-
Een sale die werkt? Geef een goede reden | Vodafone Business
Er is zo vaak sale in de retail dat de aantrekkingskracht ervan lijkt te verbleken. Consumentenpsycholoog Patrick Wessels adviseert: geef een goede reden.
-
VodafoneZiggo: retail balans online-offline | Vodafone Business
Retail volgens VodafoneZiggo: zoeken naar balans digitaal/fysiek. Lees meer!
-
KwikFit: "Met Vodafone storm werkt het!" | Vodafone Business
165 vestigingen, callcenter en klantenservice: KwikFit liet ze allemaal overzetten naar Vodafone storm, één geïntegreerd platform voor klantcontacten.
-
Noodklok INretai: Cybersecurity moet beter | Vodafone Business
Onderzoek van INretail zegt dat ondernemer niet genoeg doen aan cyber security en dat 70 procent al met cyberaanvallen te maken heeft gehad.
-
Hybride Werken: lees er alles over
Er wordt maximale flexibiliteit gevraagd. Hoe digitaliseert u uw bedrijf? Hoe geeft u thuiswerken vorm en werken medewerkers prettig en productief samen?
-
Verhoog je prijs zonder klachten: 5 manieren | Vodafone Business
Hoe zorg je er ondernemer voor dat je geen klanten verliest wanneer het onvermijdelijk is om prijsstijgingen door te voeren.
-
Drie slimme psychologische prijsstrategieën | Vodafone Business
Hoe verleid je klanten om jouw product te kopen? Welke prijs hanteer je en hoe werken bundels, abonnementen en spaarkaarten in het hoofd van de consument?
-
WhatsApp als superpersoonlijke klantenservice: 5 voordelen
Consumentenpsycholoog Patrick Wessels legt uit wat de voordelen zijn van klantenservice via WhatsApp business.
-
Column Jan Meerman (INretail) over digitalisering retail
Veel winkeliers in de retail zijn nog niet klaar voor de online innovatie die het afgelopen jaar, mede door corona, heeft plaatsgevonden.
-
Yoghurt Barn: de cloud en andere ingrediënten voor succes
Yoghurt Barn groeide in 6 jaar tijd uit tot 14 vestigingen. Ondernemer Wouter Staal, vertelt in deze video hoe hij snel kon opschalen dankzij de cloud.