Direct naar inhoud

V-Hub, kenniscentrum voor ondernemers

Inspiratie, ideeën en advies voor ondernemers. Alles over veilig hybride werken, digitalisering en ondernemen, op één plek!

Digital Marketing Serie #10: micro- en macroconversies

Als u het conversiepercentage op uw website wilt verhogen is het verstandig om de termen micro- en macroconversie te kennen. Ze spelen een belangrijke rol bij conversie optimalisatie en geven inzicht in de gebruikers in hun customer journey. Maar wat zijn deze micro- en macroconversies precies? En hoe kunnen zij u ondersteunen? 

5G houdt de stad toegankelijk: waar is die vrije parkeerplek?

In de West Midlands in Engeland cirkelt 1 op de 3 auto’s rond in stadscentra op zoek naar een beschikbare plek. Lokale overheden hebben moeite om meer parkeergelegenheid te creëren en de verkeersdrukte te verminderen. Om de regio toegankelijk te houden, zoekt men naar nieuwe manieren van transport.

Digital Marketing serie #9: hoe zet ik een marketing funnel in?

Een marketing funnel is een omschrijving van de ‘customer journey’ of klantreis die iemand aflegt met een bedrijf of product. Het beschrijft waar de klant mee bezig is van het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. Hiermee kunt u inspelen op waar klanten behoefte aan hebben. Ook helpt het u bij het bepalen van een goede marketingstrategie. Een goed toepasbaar voorbeeld hiervan is het inzetten van het AIDA model. 

Kavel 10 floreert met snel zakelijk internet: landmeten vanuit de lucht

FFtF: Bij digitaal theater HYMN koop je straks stukjes ‘performance’

Digitaal muziektheater HYMN viert dit voorjaar zijn eerste verjaardag. Het digitale platform dat live performances uitzendt, ging midden in de coronapandemie met kracht van start. In een periode van culturele onthouding wist HYMN een brug te slaan tussen artiest en publiek. Maar wat maakt deze startup levensvatbaar nu de concertzalen weer volstromen? Hoe Fit for the Future is HYMN?

Network slicing in maakindustrie: de robots doen steeds meer mee

Consumenten en bedrijven vragen om meer en meer gepersonaliseerde productie van goederen. Dat biedt kansen om toegevoegde waarde te creëren – en uitzicht op een grotere markt. Maar daarvoor zijn dan wel nieuwe, slimme technologieën nodig. Denk aan flexibel inzetbare robots, grootschalige inzet van kunstmatige intelligentie en Internet of Things. Het leidt tot meer automatisering en flexibiliteit op de werkvloer. Maar het betekent vooral ook een verschuiving van traditionele naar digitale productie. Welke ondersteunende rol kan hier spelen?

De MKB Mentor

Krijg 1-op-1 advies van een mede-ondernemer

Wat is V-Hub?

V-Hub is de inspiratiebron voor het midden- en kleinbedrijf! Volop ideeën, informatie en advies, over security, over veilig hybride werken, digitalisering, duurzaam denken en doen. Over alles wat u nodig heeft om succesvol(ler) te ondernemen, op één plek! 

Waar kan V-Hub u mee helpen?

Met ondernemen, floreren en groeien. Wij laten u de trends zien en de mogelijkheden van nieuwe technologie. En: we vertellen en demonstreren hoe ondernemend Nederland kan aanhaken bij de ontwikkelingen. Vodafone Business selecteert voor u op V-Hub de informatie die er echt toe doet.