Overslaan en ga naar inhoud

Experience Center pilot voor mkb smaakt naar meer

Twee mkb-bedrijven hebben zich onlangs in het Experience Center van Vodafone Business in Utrecht uitgebreid kunnen oriënteren op de noodzaak en mogelijkheden van digitalisering, in heden en toekomst. Nadat het concept van het Experience Center eerder al een succes was bij een aantal grote bedrijven, leverde ook deze pilot voor mkb’ers een schat aan inzichten op voor de deelnemers van de bedrijven die zich hadden aangemeld. 

Wat biedt het Experience Center? In het Experience Centre gaat u samen met andere ondernemers aan de slag in een co-creatie sessie. Door Future Mapping kijken we hoe uw bedrijf er over vijf jaar uit kan zien. We kijken hoe we door middel van technologie meer uit uw organisatie kunnen halen. Daarbij leren de bedrijven ook van elkaar. 

WIlt u meteen een afspraak maken in ons Experience Centre? Meldt u dan aan voor de volgende sessie op 20 maart 2024.

De gasten kregen in het Experience Center wat hen beloofd was: een inspirerende en interactieve sessie waarin ze de mogelijkheden en kansen konden ontdekken van digitalisering voor hun bedrijf.

Experience Center pilot voor mkb smaakt naar meer

Met dat doel had Vodafone Business experts ingezet die tijdens de sessie meer deden dan alleen kennis overdragen. Ze gingen in gesprek met de mkb’ers om te zien hoe opties voor digitalisering juist hun bedrijf kunnen versterken. De betrokken bedrijven – een specialist in parkeermanagement en een onderwijsinstelling – hadden vooraf bij de intake aangegeven dat ze met name geïnteresseerd zijn in security-mogelijkheden voor hun organisatie. Vodafone Business biedt de sessies ook aan rond thema’s als hybride werken, werken in de cloud, IoT en AI.

Pilot succes

De pilot-sessie was een succes, zo kon achteraf worden vastgesteld. Met name het verkennende en open karakter van de bijeenkomst en de focus op de bedrijven die te gast waren, vielen bij de deelnemers in de smaak. “Ook gaven de deelnemers aan dat ze het interessant vonden dat experts met hen brainstormden en sparden. Verder bleek dat de deelnemende bedrijven het prettig vonden om van elkaar te leren”, aldus Elise van der Knaap, die het event namens Vodafone Business had georganiseerd.

Experience Center pilot voor mkb smaakt naar meer

Opnieuw in 2024

Wilt u een afspraak maken in ons Experience Centre? Meldt u dan aan voor de volgende sessie op 20 maart 2024.