In klantcontact staat de customer experience voorop. Klanten willen herkend en direct geholpen worden, of dit nu per telefoon, sms, chat of via social media gaat. En het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen. Met een goede bereikbaarheid kunt u aan de eisen en wensen van uw klanten voldoen en verhoogt u de klanttevredenheid.

Advies op maat

Het contactcenter is de plek waar een belangrijk deel van een excellente customer experience tot stand komt. Dat vraagt om een wendbare, flexibele inrichting van het klantcontact. Vodafone Business heeft de deskundigheid en ervaring in huis om uw organisatie hierin te adviseren.

Gespecialiseerde partners

We hebben partnerschappen met verschillende bedrijven die innovatieve tools voor klantcontact aanbieden. Onze specialisten bekijken samen met u welke oplossing het beste bij uw bedrijf past.

Onze partners

Innovatieve tools voor klantcontact

storm Cloud Contact Center

storm® is een omnichannel klantcontactplatform dat medewerkers in staat stelt om klantcontacten af te handelen via verschillende kanalen, zoals spraak, email, sms en chat. Met storm kunnen verschillende systemen met elkaar communiceren en kan data tussen verschillende omgevingen worden uitgewisseld.

Via een API kan vanuit storm informatie worden gedeeld met externe omgevingen, waardoor veel integraties direct mogelijk zijn. Hierdoor kan kennis in systemen direct beschikbaar worden gesteld aan medewerkers en kunnen klantcontacten optimaal worden afgehandeld. Daarnaast heeft storm een krachtige rapportagetool waarmee organisaties beschikken over een verscheidenheid aan managementinformatie. Hiermee kunnen ze ontwikkelingen binnen hun contactcenter volgen en waar nodig gericht anticiperen.

Avaya

Avaya is een contact center oplossing waarmee klanten snel en efficiënt het servicekanaal van hun voorkeur kunnen kiezen en waarmee ze snel een agent beschikbaar hebben als deze nodig is. De Avaya oplossing kan zowel in de cloud als op locatie geleverd worden.

Anywhere365

Anywhere 365 Contact Center is een omnichannel communicatiemanagement oplossing voor grote organisaties met volledige integratie van Microsoft Teams en Skype for Business. Met deze oplossing heeft u inzicht in de journey van uw klanten en kunt u de customer experience van uw klanten optimaliseren.

Lees hoe Tony’s Chocolonely medewerkers efficiënter laat werken met Anywhere365

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? Neem contact met ons op ›

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Shop